تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولویت استفاده از فضای ابری مایکروسافت با سرویس‌های اورژانس خواهد بود

مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد به‌صورت مداوم و لحظه‌ای در حال بررسی وضعیت سرویس‌دهی آژور، سرویس فضای ابری خود است تا از درست کارکردن آن مطمئن شود. بااین‌حال، گویا مایکروسافت برنامه‌های ویژه‌ای نیز در سر دارد و در بخشی از بیانیه‌ی خود اعلام کرده است:

باتوجه‌به افزایش روزافزون درخواست سرویس، اگر با محدودیت فضا به‌صورت منطقه‌ای مواجه شویم، استفاده از این سرویس در آن منطقه اولویت‌بندی خواهد شد. اولین اولویت با مراکز پاسخ‌گویی به بحران، سرویس‌های اورژانس پزشکی و سلامت، مراکز مرتبط با زیرساخت‌های دولتی و کارمندان بخش‌های مرتبط با هسته‌ی اصلی سرویس Teams خواهد بود.

مایکروسافت همچنین اعلام کرد با همکاری دولت‌های کشورهای مختلف جهان، تلاش می‌کند ارائه‌ی سرویس‌های مشابه را تضمین کند. این شرکت آماده است به شرکت‌های محلی ارائه‌دهنده‌ی خدمات فضای ابری سرویس رایگان ارائه کند.

ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، به‌تازگی با ارسال نامه‌ای غیررسمی، وضعیت آینده‌ی این شرکت در دوران شیوع کرونا را تشریح کرد. در این نامه، وی اعلام کرد ردموندی‌ها در موقعیتی ناشناخته قرار گرفته و وضعیت نگران‌کننده و نامشخص است. او در بخشی از این نامه نوشت:

نکته‌ای که باعث آرامشم می‌شود، این است که درمان این بیماری مانند خود این ویروس حدومرزی ندارد. همه‌ی ما به‌عنوان جامعه‌ی جهانی، درمقابل این وضعیت کنارهم خواهیم بود. بهترین راه برای پشت‌سرگذاشتن تشویش موجود این است که هرروز تلاش کنم تفاوتی هرچند کوچک رقم بزنم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولویت استفاده از فضای ابری مایکروسافت با سرویس‌های اورژانس خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..