تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بورل از موضع اتحادیه اروپا درباره کمک صندوق بین المللی پول به ایران گفت

«جوزپ بورل»، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز دوشنبه گفت این اتحادیه ارسال کمک‌های بشردوستانه به ایران برای مقابله با ویروس کرونا را افزایش خواهد داد. 

بورل همچنین گفته که این اتحادیه در حال برنامه‌ریزی برای ارسال ۲۰ میلیون یورو کالا به ایران است. 

مسئول سیاست خارجی آمریکا در بخش دیگری از سخنانش گفته که اعضای اتحادیه اروپا از درخواست ایران و ونزوئلا برای دریافت کمک مالی از صندوق بین‌المللی پول حمایت می‌کنند. 

رئیس کل بانک مرکزی روز ۲۲ اسفندماه اعلام کرد طی نامه‌ای به رئیس «صندوق بین‌المللی پول» خواستار تسهیلات ۵ میلیارد دلاری از طرح ۵۰ میلیارد دلاری تسهیلات سریع آن صندوق برای پیشگیری و درمان و مقابله با آثار اقتصادی ویروس کرونا شده است.

310 23310



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بورل از موضع اتحادیه اروپا درباره کمک صندوق بین المللی پول به ایران گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..