تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمازون فقط سفارش کالاهای ضروری را در فرانسه و ایتالیا می‌پذیرد

در‌حال‌حاضر، بیماری کرونا در اروپا به‌سرعت در حال گسترش است و برخی از کارشناسان نیز از احتمال وخیم‌ترشدن اوضاع کشورهای اروپایی در آینده خبر می‌دهند. شاید دلیل اصلی این موضوع نیز جدی گرفته‌نشدن اوضاع باشد.

در‌این‌بین، شرکت‌های خدمت‌رسان در اروپا به اقداماتی پیشگیرانه برای کاهش احتمال ابتلای کارکنان و مشتریان به بیماری کرونا دست زده‌اند. یکی از این شرکت‌ها فروشگاه آمازون است که اعلام کرده در مناطقی که خطر ابتلا به بیماری کرونا زیاد است، تنها سفارش کالاهای ضروری را می‌پذیرد.

مقاله‌های مرتبط:

مسئولان آمازون در مصاحبه با رسانه‌ها گفته‌اند اولویت‌بندی در پذیرش سفارش‌ها تغییر یافته است و تنها سفارش‌هایی در فرانسه و ایتالیا پذیرفته می‌شود که شامل کالاهای ضروری باشند. مقام‌های فروشگاه آمازون درادامه گفتند با حذف سفارش کالاهای غیرضروری، به کارکنان فروشگاه این شرکت اجازه داده می‌شود روی رساندن کالاهای ضروری به مشتریان بیشتر تمرکز کنند.

مقام‌های آمازون توضیح ندادند چه کالاهایی را می‌توان سفارش داد؛ اما به‌نظر می‌رسد مواد غذایی، لوازم بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم مراقبت شخصی، کالاهای صنعتی و لوازم مراقبت از حیوانات خانگی شامل سفارش‌های ضروری باشند.

کرونا در فرانسه

چنین اقدامی به مردم دو کشور ایتالیا و فرانسه کمک می‌کند به بیرون رفتن از خانه نیازی نداشته باشند و محصولات موردنیازشان را آنلاین بخرند. تمامی متخصصان حوزه‌ی سلامت هم‌نظر هستند که خودقرنطینگی بهترین راه برای کاهش خطر ابتلا به بیماری کرونا است.

متأسفانه آمار مبتلایان به بیماری کرونا هرروز افزایش می‌یابد و در میان کشورهای اروپایی نیز، آمار کشورهای فرانسه و ایتالیا نگران‌کننده است. اقدام آمازون کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد؛ زیرا به‌دلیل درخواست دولت از مردم، بسیاری از شهروندان ایتالیایی و فرانسوی در خانه مانده‌اند و همین امر آمار سفارش‌های اینترنتی را افزایش داده است.

اگر فروشگاه‌هایی مانند آمازون نتوانند نیازهای مردم را برآورده کنند، مردم دو کشور ایتالیا و فرانسه با مشکل دیگری روبه‌رو خواهند شد. بازگشتن مردم ایتالیا و فرانسه به سطح شهر برای خرید نیازهای روزمره می‌تواند به گسترش بیماری کرونا سرعت ببخشد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمازون فقط سفارش کالاهای ضروری را در فرانسه و ایتالیا می‌پذیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..