تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شباهت جدیدترین مدل Ruf SCR با پورشه ۹۱۱

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سرانجام مشخصات نمونه اولیه تولید شده از مدل Ruf SCR مشخص شد. این اتومبیل که ابتدا در نمایشگاه جهانی ژنو در سال ۲۰۱۸ معرفی شد پس از مدت زیادی نهایتاً مراحل تولید رسمی خود را به پایان رساند.

خودروی Ruf SCR در نگاه اول بسیار شبیه به اتومبیل Persche 911 نسل ۹۶۴ به نظر می‌رسد، اما SCR در واقع از شاسی مونوکوک فیبر کربن و بدنه فیبر کربن اختصاصی شرکت Ruf بهره‌مند است که یا یک قالب کلی ادغام شده‌اند.

مشخصات فنی اتومبیل Ruf SCR

خودروی SCR از یک موتور ۴.۰ لیتری با قدرت شگفت‌انگیز ۵۰۳ اسب بخار و گشتاور ۴۷۰ نیوتن بر متر بهره می‌برد. تنها مدل گیربکس موجود در این خودرو یک نوع ۶ سرعته دستی است. طبق اعلام شرکت روف، وزن این خودرو ۲۷۵۶ پون یا ۱۲۵۰ کیلوگرم است. این خودروی کوپه می‌تواند به سرعت ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت هم برسد. در حالی که در نگاه اول این اتومبیل بسیار به پورشه ۹۱۱ شباهت دارد، اما شرکت روف از یک قالب متفاوت برای ساخت بدنه خود استفاده کرده که گریل جدیدی در روبه‌رو و زوایای متفاوتی در گوشه‌ها ایجاد کرده است.

جدیدترین مدل Ruf SCR از شباهت زیادی با پورشه ۹۱۱ برخوردار است

در قسمت عقب این خودرو گلگیر‌های شیارداری دیده می‌شود که شباهت زیادی به مدل‌های پورشه دارند. چراغ‌های عقبی خودرو، بیشتر شخصی‌سازی شده‌ و قسمت وسیع‌تری را به خود اختصاص داده‌اند. داخل این خودرو به صورت بسیار کلاسیک و قدیمی تزئین شده و از فناوری‌های فوق پیشرفته با نمایشگر‌های بزرگ در آن خبری نیست.

این خودرو یک سیستم آنالوگ ساده را به خریداران خود پیشنهاد می‌دهد؛ آپشنی که خریداران را  به یاد خودرو‌های قدیمی‌تر می‌اندازد. همچنین شرکت روف درها، داشبورد، کنسول و بخش‌هایی از صندلی را با چرم قهوه‌ای تیره تزئین کرده است. مرکز صندلی‌ها، با یک پارچه پیوسته پوشیده شده‌ است. شرکت روف برای اتومبیل خود قیمتی را در حال حاضر به صورت رسمی اعلام نکرده، اما از آنجایی که این خودرو یک نمونه کلکسیونی است انتظار می‌رود قیمت بالایی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: ترکیب دوچرخه ثابت و مدیاپلیر برای خلق تجربه‌ای بی‌نظیر توسط سونی 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شباهت جدیدترین مدل Ruf SCR با پورشه ۹۱۱»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..