تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منتظر قسمت‌های شیرین‌تر سریال پایتخت باشید

منتظر قسمتهاي شيرين تر باشيد

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه تلویزیونی «پایتخت» پس از پنج فصل و بار‌ها بازپخش دیگر نیازی به معرفی ندارد و قطعاً در دهه ۹۰ یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌های تلویزیونی است که مورد توجه اقشار مختلف جامعه قرار گرفته است.

به تازگی محسن تنابنده بازیگر نقش نقی معمولی در سریال جذاب و محبوب پایتخت با انتشار پستی در صفحه شخصی خود نوشت:

"منتظر قسمت‌های شيرين‌تر باشيد".

منتظر قسمت‌های شیرین‌تر سریال پایتخت باشید

بیشتر بخوانید: دعوت متفاوت ارسطو از مردم برای ماندن در خانه

قصه سریال «پایتخت ۶» با فوت بابا پنجعلی آغاز و روح پنجعلی در سریال حضور دارد و اعضای بدن او اهدا می‌شود. بهبود فریبا پس از سال‌ها به ایران باز می‌گردد، اما ماجرا‌هایی برایش پیش می‌آید که فهیمه را از شوهرش دلسرد می‌کند. بهتاش که در فصل ۵ بیکار و آس و پاس بود حالا دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران شده است و سیاسی شدن نقی معمولی شخصیت اصلی قصه یکی از دیگر جذابیت‌های سریال است.

فصل اول سریال «پایتخت» در نوروز سال ۱۳۹۰ از شبکه یک و در ۱۵ قسمت پخش شد. در این فصل علاوه بر آشنایی با خانواده نقی معمولی، به ماجراجویی‌های این خانواده در پایتخت ایران، یعنی تهران نیز پرداخته می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منتظر قسمت‌های شیرین‌تر سریال پایتخت باشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..