تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قابلیت جدید Xbox Series X به صورت رسمی تایید شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در بین تمام اطلاعاتی که مدت اخیر درباره مشخصات و قابلیت‌های کنسول‌های نسل جدید منتشر شده برخی مشخصات و اطلاعات از دیگر موارد از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار هستند و از همین رو توجه کاربران را به میزان خیلی بیشتری به خود جلب می‌کنند.

یکی از شگفت‌انگیزترین قابلیت‌هایی که درباره کنسول‌های بازی نسل جدید صدق می‌کند، ویژگی امکان پشتیبانی از بازی‌های نسل گذشته است. شرکت سونی طی برگزاری روبداد چند روز اخیر خود تلاش کرد تا اطلاعات مفید، اما محدودی را درباره دستگاه مورد انتظار خود با مخاطبین در میان بگذارد و این شرکت از پیش‌تر‌ها نیز مشخصاتی را درباره قابلیت اجرای بازی‌های قدیمی را با طرفدارانش در میان گذاشته بود.

این شرکت اظهار داشت که قابلیت بازی عناوین گذشته بر روی دستگاه‌های پلی استیشن ۵ محدود خواهد بود، اما در همین حال شرکت مایکروسافت تصمیم گرفت تا توجه‌ها را به خود جلب کند. بر اساس گزارش‌های اخیر، کنسول ایکس باکس سری ایکس شرکت مایکروسافت از قابلیت پشتیبانی اجرای تمام بازی‌های نسل گذشته به صورت کامل برخوردار است و از روز عرضه کنسول، خریداران ایکس باکس سری ایکس قادر به استفاده از این ویژگی خواهند بود.

قابلیت جدید Xbox Series X به صورت رسمی تایید شد

ویژگی پشتیبانی از بازی‌های نسل گذشته در ایکس باکس جدید

حساب کاربری رسمی ایکس باکس در توئیتر برای پاسخ به سوال یکی از کاربران اطلاعاتی را مطرح کرد. این شرکت اظهار داشت و تایید کرد که کنسول مورد انتظار شرکت مایکروسافت قادر است تمامی بازی‌های ایکس باکس وان را از لحضه اول اجرا کند. این در حالی است که تمامی بازی‌های ایکس باکس ۳۶۰ نیز که در سرویس ایکس باکس قرار دارند نیز در دسترس خواهند بود.

با توجه به اقداماتی که بر روی سرویس‌های ایکس باکس در چند سال اخیر صورت گرفته بود، و اهدافی که شرکت مایکروسافت برای رقابت با سونی طی می‌کند، افشای چنین قابلیتی خیلی غیرقابل انتظار نبود، اما با این حال ویژگی معرفی شد نقطه مهمی در تاریخ بازی‌سازی و کنسول‌ها بود که توجه خیلی از کاربران را با خود به همراه داشته است. گفته می‌شود که شرکت مایکروسافت قصد دارد تا کنسول خود را در تعطیلات سال ۲۰۲۰ به طور کامل و رسمی به دنیا عرضه کند.

بیشتر بخوانید: مشخصات فنی کنسول پلی استیشن ۵ رسما معرفی شد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قابلیت جدید Xbox Series X به صورت رسمی تایید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..