تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لپ‌تاپ‌های جدید MacBook Air هفته آینده به بازار عرضه می‌شوند

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل در حال ارتقای مشخصات داخلی لپ‌تاپ‌های مک‌بوک ایر است و جدیدترین نسخه این دستگاه قرار است از Magic Keyboard برخوردار باشد و قیمتی مطابق با ۹۹۹ دلار را به خود اختصاص دهد.

این مدل ارتقا یافته همچنین قرار است تا دو برابر بیشتر از نمونه قبلی خود حافظه داخلی داشته باشد تا کاربرانی بتوانند از آن به عنوان یک لپ‌تاپ بسیار قابل اعتمادتر استفاده کنند.

جزئیات ارتقای MacBook Air

از زمانی که شرکت اپل دست از ساخت کیبورد‌های Butterfly کشید، کاربران در انتظار بودند تا از زمان تولید کیبورد‌های Magic باخبر شوند. لپ‌تاپ مک بوک ایر جدید دومین دستگاهی است که از چنین کیبوردی بر روی خود برخوردار می‌شود. این امر به کاربران نگران اطمینان می‌دهد که دیگر نیازی به نگران بودن درباره کیبورد را ندارند.

شرکت اپل در حال حاضر دارد از زمانش برای احیای قطعات داخلی MacBook Air استفاده می‌کند و یک نسل جدید از پردازنده اینتل را بر روی این دستگاه‌ها قرار داده است. مدل اولیه قرار شده تا از پردازنده ۱.۱ گیگاهرتزی Dual Core i3 برخوردار باشد و کاربران می‌توانند با پرداخت ۲۵۰ دلار بیشتر از یم پردازنده ۱.۲ گیگهرتزی Quad Core i7 با تقویت سرعت توربو بهره‌مند شوند. گفتنی است که این تقویت سرعت پردازش دستگاه را به ۳.۸ گیگاهرتز می‌رساند.

لپ‌تاپ‌های جدید MacBook Air هفته دیگر به بازار عرضه می‌شوند

شرکت اپل همچنین درباره محصول جدید خود اظهار داشته که صرف نظر از اعداد و ارقام داده شده، تراشه پردازشگر جدید دو برابر از مدل‌های گذشته بهتر عمل می‌کند. همانطور که ذکر شد، حافظه داخلی دو برابر شده و نمونه اولیه ۱۲۸ گیگابایت حافظه دارد. مدل ثانویه این لپ‌تاپ‌ها با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت به بازار جهانی عرضه می‌شوند.

کاربران همچنین در صورت تمایل می‌توانند با پرداخت ۸۰۰ دلار بیشتر، از حافظه ۲ ترابایت برخوردار شوند. با این حال شرکت اپل موفق شده تا قیمت مدل اولیه MacBook Air را به کمتر از ۱۰۰۰ دلار برساند. این امر بک فاصله مشخصی را بین مدل‌های ایر با مک بوک پرو برقرار می‌کند. گفتنی است که این مدل‌های جدید قرار شده تا در هفته آینده به بازار جهانی عرضه شوند و در دسترس خریدارن قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: عنوان بازسازی شده Comand & Conquer به زودی در دسترس قرار می‌گیرد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لپ‌تاپ‌های جدید MacBook Air هفته آینده به بازار عرضه می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..