تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قهرمان المپیک در لباس جدید برای کمک به مبتلایان کرونا/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کمیل قاسمی، آزادکار سنگین وزن و عضو سابق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان از امروز با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری خیریه خادمین علی ابن‌ابیطالب نسبت به توزیع اقلام بهداشتی از جمله ماسک، دستکش، ماده ضدعفونی‌کننده و... میان بیمارستان‌های شهر رودسر استان گیلان و برخی دیگر از شهرهای این استان اقدام می‌کند.

این اقلام با کمک‌های مردمی جمع آوری شده و با توجه به کمبود اقلام بهداشتی در بیمارستان‌های استان گیلان در مقابله با ویروس کرونا در این منطقه توزیع می‌شود.

کمیل قاسمی در این زمینه گفت: پزشکان و پرستاران که در خط مقدم مبارزه با این بیماری هستند، قهرمانان واقعی‌اند که این روزها با کمترین امکانات در حال کمک به مردم هستند.

255 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قهرمان المپیک در لباس جدید برای کمک به مبتلایان کرونا/عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..