تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه فرار روستاییان با ورود ناگهانی شیر به روستا

ورود ناگهانی شیر به روستابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دست کم هر انسانی یک بار در زندگی اش دچار ترس و وحشت شدید شده است. حال تصور کنید در مکانی ایستاده اید و ناگهان یک شیر با سرعت به شما نزدیک شود. چه عکس العملی از خود نشان می‌دهید. قطعا برای نجات جان خود اقدام به فرار خواهید کرد.

عمل مشابهی که عده‌ای از ساکنان محلی در یکی از مناطق هند انجام دادند. این افراد که در یک کوچه باریک در روستای " مادهاوپور " واقع در ایالت گجرات هند ایستاده بودند ناگهان با شنیدن صدای هشدار تعدادی از ساکنان روستا پا به فرار گذاشتند.  

ویدئویی که توسط یکی از شاکنان محلی و با دوربین تلفن همراه تهیه شده است این شیر را در حالی که با سرعت از داخل کوچه عبور می‌کند نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که ساکنان محلی با شنیدن صدای هشدار و سپس دیدن شیر که به آن‌ها نزیدک می‌شود اقدام به فرار می‌کنند. خوشبختانه این حیوان با انصراف از حمله به افراد محلی به سرعت از داخل کوچه عبور کرد و دور شد. در این حادثه به هیچ یک از ساکنان محلی آسیبی وارد نشد.

این ویدئو توسط " سوساندا ناندا "،   که  مامور اداره جنگلبانی هند است در توئیتر به اشتراک گذاشته شد. او در کپشن این ویدئو نوشت: «تصور کنید فردی با سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت در تعقیب شما باشد. حتی " یوسین بولت "، دونده جامائیکایی و سریعترین انسان جهان (با سرعت متوسط ۳۸ کیلومتر در ساعت) نیز نمی‌تواند در چنین موقعیتی فرار کند.»

این ویدئوی کوتاه ۷ ثانیه‌ای تاکنون بیش از ۵۰۰۰ بیننده داشته است. در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه فرار روستاییان با ورود ناگهانی شیر به روستا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..