تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه حل پرسپولیسی‌ها برای معضل برانکو چیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس به پرداخت یک میلیون و ۵۵ هزار یورو به‌علاوه ۵ درصد سود دیرکرد در پرونده برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پیشین خود محکوم شد. این موضوع حالا به بزرگ‌ترین دغدغه پرسپولیسی‌ها تبدیل شده است و احتمالا یکی از سخت‌ترین روزهای این باشگاه را رقم خواهد زد. باتوجه به رفتارهای گذشته باشگاه‌های ایرانی و تلاش حداکثری برای وقت خریدن و به تعویق انداختن پرونده‌ها، پرسپولیسی‌ها به این احکام اعتراض خواهند کرد و تلاش می‌کنند که زمان پرداخت بدهی‌ها را به تعویق بیندازند. این سیاست از آن‌جایی مورد توجه باشگاه‌ها قرار می‌گیرد که به‌دلیل مسائل حقوقی درصورت محکومیت احتمالی دوباره با جریمه مالی تقریبا مشابه روبه‌رو خواهند شد و این مسئله است که نظر مدیران ورزشی ایران را برای تعویق انداختن احکام از این طریق جلب کرده است.

پرونده برانکو ایوانکوویچ یک باخت بزرگ را در پرونده تمام مدیرانی ثبت کرد که درگیر این مسئله بودند؛ در حالی که این باشگاه می‌توانست با به‌کارگیری سیاست‎‌های مناسب این موضوع را به شکل دیگری حل کند و پرسپولیس شرایط راحت‌تری را تجربه کند، اما هر کدام از مدیران با شیوه‌ای برگزیدند، پرسپولیس را در مخمصه‌ای بزرگ قرار دادند.

مشروح این گزارش را اینجــــــــــا بخوانید.

256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه حل پرسپولیسی‌ها برای معضل برانکو چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..