تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یکسو هنرفروشان به بن سلمان قاتل، یکسو مدافعان جان مردم در مقابل جنایتکاران سعودی

یکسو ‌هنرفروشان به بن سلمان ، یکسو مدافعان حرم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گروهی از خواننده های ایرانی ساکن لس آنجلسی با ادعای «موسیقی بدون مرز» در کنسرتی که در یکی از اماکن گردشگری نوپای عربستان سعودی برگزار شد، برنامه اجرا کردند و برای ولیعهد سعودی کشوری که سیاست های خصمانه حکام آن علیه ایرانیان و دیگر کشورهای مسلمان جهان مانند یمن بر هیچ کس پوشیده نیست،خوش رقصی کردند.

بیشتربخوانید: از خوش رقصی برای سعودی‌ها تا کودک آزاری در آهنگ مستهجن ساسی مانکن

از این رو علی علیزاده تحلیلگر سیاسی مقیم لندن با انتشار پستی در صفحه توییتری اش نسبت به تظاهر این خوانندگان به وطن پرستی و اجرای کنسرت در مقابل بن سلمان قاتل و جنایتکار واکنش نشان داد . این تحلیلگر سیاسی در این خصوص نوشت:

"یکسو ‌آنها که در خیابان فریاد زدند آریایی هستند و عرب نمی‌پرستند و حالا هنرفروشان خائن‌‌شان گلو به صله‌ی بچه-سلطان خبرنگارکُش سعود فروختند. و یکسو، جوانانی که این سالها شانه به شانه برادران عرب عراقی و لبنانی و سوری جان دادند و ایران را مقابل بن‌سلمان قاتل و جهادی‌هایش حفظ کردند"

یکسو هنرفروشان به بن سلمان قاتل، یکسو مدافعان جان مردم در مقابل جهادی‌های سعودی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یکسو هنرفروشان به بن سلمان قاتل، یکسو مدافعان جان مردم در مقابل جنایتکاران سعودی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..