تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غربالگری مسافران در پایانه مرکزی تبریز بصورت شبانه روزی انجام می شود

 به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حسین عادلی سعدآباد، با اشاره به کنترل مسافران ورودی به پایانه مرکزی تبریز، اظهار کرد: به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و بیماری های تنفسی، عملیات غربالگری و کنترل سلامت مسافران در پایانه مرکزی تبریز بصورت شبانه روزی انجام می گیرد. این اقدام توسط عوامل دانشگاه علوم پزشکی تبریز و با همکاری سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز در حال انجام است.

او عنوان کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا و توصیه های بهداشتی از سوی نهادهای ایمنی استان و در راستای حفظ آرامش و ایمنی مسافران و شهروندان، ضدعفونی کردن ساختمان‌های اداری، سالن‌های انتظار، گیشه‌های بلیت فروشی، سرویس‌های بهداشتی و تاسیسات در محوطه داخلی و خارجی ترمینال بزرگ تبریز انجام می شود.

عادلی افزود: با دستور شهردار محترم تبریز، عملیات ضد عفونی ترمینال مرکزی و محیط پیرامون آن هر هشت ساعت یک‌بار انجام می شود.

او در ادامه با تکذیب خبر ورود اتوبوس حامل مسافر از قم به تبریز، گفت: هیچ اتوبوسی از پایانه شهر قم به مقصد تبریز حرکت نکرده و این خبر کذب و شایعه است.

مدیرعامل پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز یادآور شد: نظارت و کنترل خدمات شرکت های حمل و نقل از جمله اتوبوس های ورودی و خروجی، قیمت بلیت، نحوه خدمات دهی در مسیرها و همچنین نظارت بر عملکرد شرکت های مسافربری بر عهده سازمان حمل و نقل و راهداری استان آذربایجان شرقی است.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غربالگری مسافران در پایانه مرکزی تبریز بصورت شبانه روزی انجام می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..