تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزینه عدم رعایت بهداشت به اپلیکیشن اسنپ اضافه شد

گزینه‌ی «عدم رعایت بهداشت» به بخش امتیازدهی اپلیکیشن اضافه شده تا بدین‌ترتیب، بتوان بهداشت سفرها را بهتر کنترل کرد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

درحالی‌که ویروس کرونا جهان را در وضعیت آماده‌باش قرار داده است، کسب‌وکارهای بزرگ‌و‌کوچک تلاش می‌کنند در پیشگیری از شیوع این ویروس همراه مردم باشند. رعایت بهداشت در وسایل نقلیه و بهداشت شخصی سرنشینان یکی از مواردی است که می‌تواند در مقابله با همه‌گیرشدن این بیماری نقش مؤثری ایفا کند. از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا در ایران، ما در اسنپ حفظ سلامت کاربران مسافر و راننده را در دستورکار قرار داده‌ایم.

اضافه‌شدن گزینه‌ی «عدم رعایت بهداشت» به اپلیکیشن اسنپ یکی از راهکارهایی است که در شرایط فعلی می‌تواند تأثیرگذار باشد. برقراری این راه ارتباطی با مسافران در روزهایی که باید بیش‌ازپیش اصول بهداشتی را رعایت کنیم، کمک می‌کند با هوشیاری و مراقبت همگانی از شیوع بیماری جلوگیری کنیم. چنانچه در طول سفر احساس کردید مواردی وجود دارد که می‌تواند سلامت شما را به‌خطر بیندازد، با استفاده از این گزینه پشتیبانی اسنپ را مطلع کنید تا زنجیره‌ی مقابله با شیوع بیماری مستحکم باقی بماند.

در هفته‌‌ی گذشته، ما در اسنپ برنامه‌ی جامعی برای مقابله با انتشار ویروس کرونا به‌واسطه‌ی حمل‌و‌نقل روزمره اجرا کرده‌ایم. در گام اول، اطلاع‌رسانی جامع به رانندگان و مسافرانی که از تاکسی اینترنتی استفاده می‌کنند، ضروری‌ترین و ابتدایی‌ترین اقدام ممکن بود. در گام بعدی، تلاش کردیم با توزیع لوازم بهداشتی بین رانندگان این ناوگان، ضروریات لازم برای رعایت موارد جدی‌تر ایمنی و بهداشتی در این روزها را دراختیار آن‌ها قرار دهیم.

باتوجه‌به افزایش نگرانی‌ عمومی درباره‌ی انتشار ویروس و نیز افزایش احتمال انتقال از فردی به فرد دیگر، به‌ویژه در فضای بسته خودرو، در نظر داریم در گام بعدی، با استریل‌کردن خودرو رانندگان فعال در اسنپ که این روزها در حال جابه‌جاکردن مسافران هستند، از نگرانی هر دو دسته کاربران بکاهیم.

اضافه‌کردن گزینه‌ی «عدم رعایت اصول بهداشتی» مکمل این اقدامات است. در‌صورتی‌که احساس کردید دستورالعمل‌های بهداشتی ما در خودرویی که در حال سفر با آن هستید، انجام نشده است، حتما با استفاده از این گزینه پشتیبانی اسنپ را مطلع کنید تا با آموزش و ارائه‌ی امکانات لازم برای تأمین سلامت و بهداشت فردی و بهداشت خودرو امکان گسترش هرچه‌بیشتر ویروس کرونا را کاهش دهیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزینه عدم رعایت بهداشت به اپلیکیشن اسنپ اضافه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..