تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از تلاشگران عرصه سلامت کیش

به گزارش خبرآنلاین از کیش ، متن پیام  مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به شرح زیر است :

تلاشگران عرصه سلامت و جامعه پزشکی کشور در هفته‌های اخیر، روز های سخت و پرخطری را تجربه کرده و تلاش بسیار ارزشمندی درجهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت هموطنان مبذول داشتند. دست‌اندرکاران حوزه سلامت در جزیره کیش نیز به شایستگی و فداکارانه در این کارزار ملی شبانه‌روز مشغول خدمت‌رسانی هستند.

بی‌شک اجر این زحمات خالصانه در پیشگاه خداوند سبحان محفوظ خواهد بود. ساکنان و گردشگران فهیم جزیره کیش نیز قدردان تلاش مسئولانه پزشکان، پرستاران و تمامی کارکنان زحمتکش مرکز توسعه سلامت و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش، شورای سلامت، هلال احمر و گروه‌های متعدد مسئول ضد عفونی کردن معابر، ناوگان حمل و نقل شهری و اماکن عمومی بوده و خاطره این خدمات انسان دوستانه را در قلب و ذهن خود گرامی خواهند داشت. امید است که مشارکت آگاهانه هموطنان عزتمند برای همکاری با مسئولان و دست‌اندرکاران حوزه بهداشت و سلامت، روند مقابله موفق و ریشه کنی ویروس کوید ١٩ و بیماری کرونا را در سراسر میهن عزیزمان تسریع کند. ضمن عرض خداقوت به همه کسانی که درحوزه‌های مختلف ارائه خدمات درمانی و بهداشتی و نظارت بر روند پیشگیری از ویروس کرونا، برگزاری جلسات روزانه و سیاست‌گذاری برای مهار موفق این ویروس و ضدعفونی کردن بخش‌های مختلف شهر و مبادی ورودی در جزیره کیش زحمات بسیاری متحمل شده‌اند، همت بلند و تلاش بی‌وقفه این خادمان شریف ملت را ارج نهاده، سپاسگزارشان هستم.

از پروردگار مهربان برای همه این بزرگواران، سلامتی، سعادت و توفیق خدمت مستمر خواستارم.

غلامحسین مظفری

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از تلاشگران عرصه سلامت کیش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..