تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبدیل جزیره زیبای کیش به پایتخت زمستانی ورزش ایران

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین در کیش ، غلامحسین مظفری مدیرعامل این سازمان، طی بازدید از تمرینات احسان حدادی، ورزشکار کشورمان و قهرمان پرتاب دیسک المپیک، ضمن ابراز خرسندی از حضور نام‌آوران ایران در جزیره گفت: آب و هوای مناسب و امکانات و تجهیزات موجود در کیش به همراه شرایط خوب اقامتی، از ویژگی هایی است که می توان با استفاده از آنها کیش را به پایتخت زمستانی ورزش کشور تبدیل کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش این دیدگاه را رویکرد اصلی سازمان عنوان کرد و با بیان اینکه مجموعه ورزشی المپیک در دستور کار بازسازی و نوسازی است گفت: کیش بخشی از ایران بزرگ است که با دارا بودن امکانات و ظرفیت‌های مطلوب، به‌ویژه در ۶ ماهه دوم سال با شرایط آب و هوایی بسیار مناسب می‌تواند پایگاه ورزش کشور باشد.

غلامحسین مظفری افزود: مایه خوشحالی است که ورزشکار ارزشمند ایران، احسان حدادی تمرینات خود را در جزیره پی‌گیری می کند و ما در مجموعه سازمان منطقه آزاد کیش در نظر داریم ساخت مجموعه اختصاصی دو و میدانی، پرتاب دیسک و دیگر رشته‌های این حوزه را در بودجه سال ۹۹ موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش قرار دهیم.

مظفری همچنین درخصوص بازی‌های جام‌جهانی با اشاره به این‌که رایزنی‌ها با قطر و فدراسیون فوتبال درحال انجام است گفت: متقاضیان زیادی از بخش خصوصی برای آماده‌سازی شرایط میزبانی به ما مراجعه کردند و امیدواریم که تا یک سال پیش از مسابقات، مجموعه‌های استانداردی برای پاسخگویی به نیاز ورزشکاران ملی و بین‌المللی فراهم شود.

گفتنی است غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه، از تمرینات اردوی ورزشکاران تیروکمان پارالمپیک ۲۰۲۰ ژاپن، در جزیره کیش نیز بازدید کرد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبدیل جزیره زیبای کیش به پایتخت زمستانی ورزش ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..