تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال ساخت نسخه‌ای جدید از عنوان Silent Hill

احتمال ساخت نسخه‌ای جدید از عنوان Silent Hillبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نام هیدئو کوجیما برای بسیاری از گیمرها تلخ است چرا که این سازنده عادت دارد اطلاعاتی بسیار ناچیز و غیر قابل درک از عناوین خود منتشر کند و ترجیح می‌دهد اطلاعات مهم عنوانش پس از عرضه در بازار منتشر شود. این سازنده به تازگی عنواندDeath Stranding را وارد بازار کرده است که استقبال نسبتا خوبی از آن شد و تا اینجای کار سود خوبی برای کوجیما همراه داشته است. یکی از عناوین قدیمی این سازنده که آخرین نسخه از آن در سال ۲۰۱۴ وارد بازار شد، عنوان Silent Hill است.

به تازگی نیز اخباری مبنی بر عرضه نسخه جدید از این عنوان در فضای مجازی منتشر شده که بسیاری از گیمرها را خوشحال کرده است. این خبر به وسیله انتشار تصویری از رییس بخش ارتباطات تیم کوجیما در فضای مجازی منتشر شد، در تصویر منتشر شده از Aki Saito، جلوی این فرد یک دفتر یادداشت قرار داشت که Aki Saito در حال نوشتن یادداشت‌ عجیبی روی آن بود.

احتمال ساخت نسخه‌ای جدید از عنوان Silent Hill

درباره یادداشت‌های او بحث‌های متفاوتی وجود دارد، برخی از گیمرهای مبتدی معتقدند که سایتو قصد دارد درباره فروش بالای عنوان Death Stranding در آینده صحبت کند؛ اما از آنجایی که روی این برگه واژه‌های Silent و هفته آینده نوشته شده است، برخی از تحلیل گران بر این باورند که کوجیما قصد دارد در آینده خبر از ساخت نسخه‌ای جدید از بازی Silent Hill دهد.

بیشتر بخوانید: از بال‌های تاریک تا شتاب در شهر؛ بهترین بازی‌های ایرانی را بشناسید

این در حالی است که هیچ کدام از اعضای تیم کوجیما نسبت به این اخبار واکنشی از خود نشان نداده‌اند، با این حال از آنجایی که در ماه گذشته نیز اخباری از ساخته شدن نسخه جدید بازی Silent Hill منتشر شده بود؛ انتظار می‌رود خبری که هفته بعد توسط تیم کوجیما منتشر می‌شود به همین عنوان مربوط باشد. در حال حاضر نمی‌توان درباره این بازی نظر قطعی داد و باید تا زمان انتشار خبر از سوی کوجیما منتظر ماند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال ساخت نسخه‌ای جدید از عنوان Silent Hill»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..