تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش سازمان‌های مدیریت بحران و شورای شهری‌ها چیست؟

در مقابل برای اینکه فقط اسیر ایراد گیری نشوم، راه حل های ممکن را هم ارایه بدهم. این وظیفه خود را از تمام کارهای دیگرم بالاتر میدانم، عملکرد مکتوب حقیر در ٣٠ سال گذشته به خوبی حاکی از این امر  دلسوزانه می باشد. و اما اصل مطلب، درست است که کمیته ای بالاتر برای سلامت کشور بطور عام در این مرحله امور را برنامه ریزی می کند و لیکن ما در سطح کشور سازمانی داریم که قانونا وظیفه بحران ها را به عهده دارد و سازمان بهداشت تنها یکی از مولفه های آن بشمار می آید؟

اگر آن غلط است اصلاح شود، اگر این غلط است آن اصلاح شود! امیدوارم گفته نشود آنها برای سوانح طبیعی است، ساختار کلی بحران ها شبیه یک دیگر است. لایه زیرین در بحرانهای طبیعی یا انساز ساز بسیار و لایه میانی آنها با اختلاف جزیی و تنها لایه رویارویی در سطح گستره یعنی سطح فوقانی آنها با هم تفاوت عمده دارد! لذا در کل یک روند را دنبال می نمایند.
پس حقیقتا کجایند این سازمانها که بودجه دارند ولی عملکرد ندارند؟ اصلا برای بنده که سال های زیادی در این وادی کار کرده ام و به سند مستند، اولین ساختار رسمی کشور را در خصوص سازمان مدیریت بحران کشور نوشته ام این عدم حضور حیرت اور است. معلوم است چه خبر است ؟
کجاست سازمان عریض و طویل سازمان مدیریت بحران تهران در این روزها چه می کنند؟ آیا مشخص است؟! مگر نام این سازمان و اساسنامه ان حوزه عملکرد این سازمان را در بحرانهای تهران مشخص نکرده؟
فراموش نمی کنم بعد از زلزله البرز، تعدادی کارتون تحویل مردم دادند که اینها محل های امن هستند؟ شورای شهر تهران کجاست! چطور برای کشته شدن چند سگ از بالا تا پایین در صحنه بودند حالا کجایند؟ والله ایران غنی تر از این است که نتواند مسائلش را حل کند، به شرطی که کمتر صحبت کنیم و به آنچه بعنوان وظیفه قبول کرده ایم عمل کنیم.
نمره بنده معلم به سازمان مدیریت بحران کشور، سازمان مدیریت بحران شهر تهران و شورای شهر تهران و دیگر شهرها (لابد، عملکرد مورد اخر را نمی دانم ) صفر است، بار ها عرض کرده ام می توان در خصوص هر مطلبی شوخی کرد به جز‌ بحرانهای کشور، چون هم مال و هم جان مردم کشور از بین میرود. 

* استاد نمونه کشور در مهندسی سازه، زلزله و مدیریت بحران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش سازمان‌های مدیریت بحران و شورای شهری‌ها چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..