تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش کاربران به گاف منوتو در مورد توصیه آیت الله بهجت درباره کرونا!

گاف منوتو

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته شبکه لندنی منوتو که این روزها با پخش برنامه هایی ویژه سعی در سیاه نمایی علیه ایران و بحرانی نشان دادن وضعیت ایران در مقابله با کرونا دارد، با یک سوتی غیرحرفه ای و احمقانه دست مایه تمسخر کاربران فضای مجازی شد.

‏در حالی که بیش از ده سال از رحلت آیت‌الله‌العظمی بهجت می‌گذرد، تلویزیون لندنی من و تو در برنامه اتاق خبر خود مدعی شد که ایشان  در واکنش به اوضاع اخیر ایران و برای شفای کرونا توصیه‌هایی چون صدقه و توبه داشته‌اند! این شبکه دائم به بهانه‌های گوناگون دروغهای شاخداری علیه شخصیت‌های دینی و انقلابی منتشر می‌کند و با حمله به مکان های زیارتی سعی دارد در افکار مردم علیه این اماکن مذهبی دوقطبی سازی کند.

در ادامه می توانید ویدئویی از این گاف بزرگ شبکه منو تو را مشاهده کنید:

انتشار این ویدئو در فضای مجازی با واکنش های گسترده کاربران فضای مجازی همراه شد. کاربران ضمن انتقاد از سیاست های خصمانه این شبکه نسبت به مردم ایران و چهره های مذهبی ، دروغ پردازی و حماقت این شبکه را به سخره گرفتند. در ادامه می توانید نمونه هایی از پست های کاربران فضای مجازی را مشاهده کنید:

گاف منوتو

گاف منوتو

گاف منوتو

گاف منوتو

گاف منوتو

گاف منوتو

گاف منوتو

گاف منوتو

گاف منوتو

گاف منوتو

گاف منوتو

گاف منوتو

گاف منوتو

گاف منوتو

گاف منوتو

گاف منوتو

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش کاربران به گاف منوتو در مورد توصیه آیت الله بهجت درباره کرونا!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..