تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال ساخت عنوانی جدید از سازنده Control برای نسل بعدی کنسول‌ها

احتمال ساخت عنوانی جدید از سازنده Control برای نسل بعدی کنسول‌هابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک از جدیدترین بازی‌های منتشر شده در نسل فعلی کنسول‌ها که برای تمامی پلتفرم‌های بازار عرضه شده، بازی Control است. این بازی توسط شرکت Remedy Entertainment و در سبک اکشن و نقش آفرینی ساخته شده است. فروش این بازی تاکنونو در وضعیت مناسبی قرار دارد و شرکت سازنده از میزان فروش این عنوان احساس رضایت می‌کند، لازم به ذکر است که این فروش خوب با وجود کرک شدن سریع آن برای پلتفرم کامپیوتر اتفاق افتاده است و به نوعی می‌توان گفت بخش عمده فروش این عنوان در کنسول‌های PS4 و Xbox One بوده است.

اما چند وقتی است که اخبار مربوط به عرضه نسل بعدی کنسول‌ها و عناوین مربوط به این دستگاه‌ها در فضای مجازی داغ شده و گیمرهای زیادی در انتظار معرفی دو کنسول بعدی شرکت‌های سونی و مایکروسافت هستند. با انتشار خبر معرفی نسل بعدی کنسول‌ها در آینده‌ای نزدیک، بسیاری از سازندگان عناوین رایانه‌ای اعلام کردند که در حال کار روی عناوین مخصوص این نسل از کنسول‌ها هستند که برخی از آن‌ها مربوط به ساخت عنوانی جدید برای نسل بعدی بازی‌ها هستند و برخی از آن‌ها نیز مربوط به بازسازی عناوین فعلی موجود در بازار برای نسل بعدی کنسول‌ها می‌شود.

احتمال ساخت عنوانی جدید از سازنده Control برای نسل بعدی کنسول‌ها

یکی از شرکت‎‌هایی که احتمالا از اولین شرکت‌هایی خواهد بود که برای نسل بعدی کنسول‌ها قصد عرضه بازی را خواهد داشت، شرکت Remedy Entertainment است. مدیر عامل این شرکت نیز به تازگی اعلام کرده است که نسل بعدی کنسول‌ها این امکان را به آن‌ها خواهد داد تا در بستری مدرن و قدرتمند بتوانند توانایی‌های خود را به رخ کشیده و عناوینی با کیفیت بالا را روانه بازار کند.

بیشتر بخوانید: از بال‌های تاریک تا شتاب در شهر؛ بهترین بازی‌های ایرانی را بشناسید

در حال حاضر هیچ گونه اطلاعی از شرکت‌های در حال کار برای نسل بعدی کنسول‌ها در دسترس قرار ندارد اما با توجه به حرف‌های جدید مدیرعامل شرکت Remedy Entertainment انتظار می‌رود این سازنده به فکر ساخت عنوانی جدید برای نسل بعدی کنسول‌ها باشد که با معرفی نسل بعدی کنسول‌ها مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال ساخت عنوانی جدید از سازنده Control برای نسل بعدی کنسول‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..