تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران بدون نماینده در تورنمنت‌های اروپایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته تیم فوتبال خنت بلژیک که در دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا مقابل رم ایتالیا 1-0 باخته بود، بازی برگشت را در حالی در استادیوم خانگی برگزار کرد که در نهایت مقابل حریف به تساوی 1-1 رسید. این مساوی اما باعث شد نماینده بلژیک یکی از حذف شده ها باشد. تیم خنت از حضور میلاد محمدی لژیونر ایرانی خودش در هر دو بازی رفت و برگشت استفاده کرد اما حذف خنت باعث شد حالا ایران نه در لیگ قهرمانان و نه در لیگ اروپا نماینده ای نداشته باشد. پیش از میلاد محمدی، مجید حسینی دیگر نماینده ایران در لیگ اروپا بود که با مجید حسینی از دور بازی ها کنار رفته بود. البته که سردار آزمون هم با زنیت در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشت و نتوانست به دور حذفی بازی ها صعود کند.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران بدون نماینده در تورنمنت‌های اروپایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..