تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبریک اینستاگرامی بازیکنان پرسپولیس به مناسبت تولد برانکو ؛ خوشحالی فوتبالیست‌های قرمزپوش به برد تیمشان مقابل شهر خودرو مشهد

ورزشکارانبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان است که دارای مخاطبان بسیار زیادی است و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از آن به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی ورزشکاران در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: تبریک تیم بارسونا به مسی به خاطر کسب ششمین توپ طلا/یوونتوس به سمت چالش می رود

در ادامه آخرین فعالیت‌های ورزشکاران در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده می‌کنید:

امید نورافکن هافبک استقلال با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از برخورد ناجوانمردانه برخی هواداران گلایه کرده و نوشت:
سلام خدمت همه
ما برای رسیدن به اینجایی ک هستیم سخت تلاش کردیم از هرچی که باعث خوشی می‌شد گذشتیم در این شش ماه ٫.
اما هوادارانی که به جای جلو انداختن تیم باعث عقب افتادن تیم می‌شوند واقعا عذاب آوره.
ما توی زمین بازی بردیم خدا هم شاهد ما هست بازی میکردیم و آماده بودیم، اما ...
یا به طور مثال پارسال با گلی بازیکن ما وارد باشگاه‌های آسیا شدیم ک اگه نمیزد. اما چنان برخورد میشه انگار نه انگار ما با هم هستیم چه می‌بازیم چه مساوی چه باخت، چنان برخوردی می‌کنید ک اثر برعکس میزاره و جلوگیری می‌کنه از رسیدن تیم به موفقیت
لطفا، با توجه به شرایط ک بوجود آوردن برامون حداقل کنارمون باشید تا آخر نه روبرومون بدونید ما هم به اندازه شما تیمی که براش بازی می‌کنیمو دوست داریم.

ورزش

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس با انتشار عکسی در استوری اینستاگرام خود، روز تولد برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشور را تبریک گفت که در ادامه تصویری از پست منتشر شده او را مشاهده می‌کنید.

ورزش

حسین کنعانی به مناسبت برد پرسپولیس در مقابل تیم شهر خودرو مشهد، خوشحالی خود را با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نشان داد.

تبریک اینستاگرامی بازیکنان پرسپولیس به مناسبت تولد برانکو

کمال کامیابی نیا هافبک گلزن پرسپولیس، خوشحالی خود از پیروزی این تیم در مقابل تیم شهر خودرو مشهد را با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش نشان داد و نوشت: "هیچ نامی بزرگتر از پرسپولیس نیست."

تبریک اینستاگرامی بازیکنان پرسپولیس به مناسبت تولد برانکو

شجاع خلیل‌زاده بازیکن تیم پرسپولیس در استوری اینستاگرام خود تصویری را به مناسبت روز تولد برانکو ایوانکوویچ منتشر کرد.

ورزش

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبریک اینستاگرامی بازیکنان پرسپولیس به مناسبت تولد برانکو ؛ خوشحالی فوتبالیست‌های قرمزپوش به برد تیمشان مقابل شهر خودرو مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..