تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری کلاس های مدارس از شنبه به صورت مجازی؛ جدول پخش برنامه دروس از شبکه آموزش اعلام شد

طبق اعلامیه‌ی وزارت آموزش‌و‌پرورش، مدارس کل کشور تا دوشنبه ۱۲ اسفند تعطیل است؛ در همین راستا شبکه‌ی آموزش برنامه‌های خود را برای برگزاری کلاس‌های مجازی مخصوص دانش‌آموزان اعلام کرده است.

طبق اعلام وزیر بهداشت، با توجه به مستنداتی که در ستاد مبارزه با بیماری کرونا ارائه شده و همچنین با توجه به اینکه ممکن است در روزهای آینده بیش از ۲۲ استان موارد مثبت ابتلا به ویروس کرونا اعلام کنند، قرار شده مدارس کل کشور در یک دوره‌ی سه روزه از شنبه (۱۰ اسفند ۹۸) تا دوشنبه (۱۲ اسفند ۹۸) در سراسر کشور تعطیل شوند. در همین راستا وزارت آموزش‌وپرورش اعلام کرده است دانش‌آموزان می‌توانند برای جبران تعطیلات اخیر از برنامه‌های آموزشی شبکه‌ی آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران که از فردا یعنی شنبه ۱۰ اسفندماه ۹۸ آغاز می‌شود، استفاده کنند. وزیر آموزش‌وپرورش نیز با توجه به تعطیلی مدارس، به دانش آموزان توصیه کرده است تا با هدایت معلمان، دروس خود را از رسانه‌ی ملی پیگیری کنند.

علیرضا کمرئی، معاون آموزش متوسطه‌ی وزارت آموزش‌وپرورش نیز اعلام کرده است مهم‌ترین دروسی که نیازمند کمک و مساعدت برای یادگیری است و امکان آموزش آن‌ها از طریق صداوسیما وجود دارد از طریق شبکه‌ی آموزش ارائه خواهد شد. او گفت:

با شبکه‌ی آموزش توافقاتی داشتیم تا از زمان آموزش و جدول پخش شبکه‌، زمانی را به آموزش دانش‌آموزان اختصاص دهد. از روز شنبه آموزش‌ها شروع می‌شود و تمرکز بیشتر روی دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم است که امسال امتحان نهایی دارند. از سوی دیگر دروس پایه مورد توجه هستند چرا که نیازمند حمایت و هدایت معلمان است پس از آن دانش آموزان با مشاهده فیلم‌ها می‌توانند در فضای مجازی درباره‌ی آن با معلمان خود بحث کنند.

در همین راستا شبکه‌ی آموزش با انتشار پستی اعلام کرده است با توجه به حوادث اخیر و لزوم حفظ سلامت بیشتر دانش‌آموزان، شبکه‌ی هفت امکانات خود را در اختیار آموزش‌وپرورش قرار داده و بخشی از ساعات خود را به موضوع آموزش تکمیلی دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی مختلف اختصاص می‌دهد. از روز شنبه ١٠ اسفندماه آموزش دروس از شبكه‌ی آموزش سیما آغاز می‌شود. هر عنوان درسی در ۲۰ دقیقه از هر پایه در مدت ۴ تا ۵ ساعت به‌صورت روزانه آموزش داده خواهد شد. جدول پخش برنامه‌ها بدين شرح است:

شنبه ۱۰ اسفند ۹۸

۸:۰۰ رياضی هفتم متوسطه اول

۸:۳۰ رياضی هشتم متوسطه اول

١٠:٣٠ فارسی اول ابتدایی

۱۰:۵۰ علوم سوم ابتدایی

۱۱:۱۰ فارسی پنجم ابتدایی

۱۱:۳۰ شیمی ٣ (پایه ١٢متوسطه)

۱۵:۰۰ عربی ٢ (پایه ١١ علوم انسانی)

۱۵:۳۰ عربی ٣ (پایه ١٢ علوم انسانی)

۱۶:۰۰ درس اخلاق حرفه‌ای (هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و كار دانش)

۱۶:۲۵ كارگاه نوآوری و كار آفرینی (پايه ١١ هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و كار دانش)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری کلاس های مدارس از شنبه به صورت مجازی؛ جدول پخش برنامه دروس از شبکه آموزش اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..