تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه امام خمینی (ره) به برادر بزرگشان درباره رعایت دستورات پزشک

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گاه شرایطی پیش می آید که در مواقع احتمال ضرر، اجتناب از یک امر واجب و حتی مستحب موکد ضروری می شود. این روزها هم با توجه به شیوع بیماری کرونا توصیه هایی از سوی کارشناسان مبنی بر حضور نیافتن در تجمعات خاص و رعایت نکات بهداشتی مطرح می شود.

در همین ارتباط توصیه امام خمینی (ره) به برادر بزرگشان آقای پسندیده نسبت به رعایت دستورات پزشک و متخصص امر را بخوانید:

بسمه تعالی

برادر بزرگوارم، قربانت شوم

شما را به خدای متعال قسم می ‏دهم به حرف‌های دکتر ترتیب اثر دهید. چرا موجب نگرانی همه می ‏شوید؟ خداوند لازم نموده است که در مواقع احتمال ضرر، انسان از آنچه موجب است اجتناب کند، اگرچه ترک حج و صوم و صلاة باشد.

شما می‏ خواهید موافق حکم خدا عمل کنید، کاری نکنید که خداوند نعوذباللّه‏ از شما ناراضی باشد. این احتیاطات شما برخلاف شرع است و لازم است از آن اجتناب فرمایید. والسلام.۶۵/۱/۱۳

روح اللّه‏ الموسوی الخمینی/ صحیفه امام، ج  ص ۲۰، ص ۳۰

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه امام خمینی (ره) به برادر بزرگشان درباره رعایت دستورات پزشک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..