تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




HTC وایلدفایر R70 با دوربین سه‌گانه و نمایشگر ۶/۵۳ اینچ معرفی شد

HTC به‌تازگی گوشی هوشمند جدیدی با نام وایلدفایر R70 معرفی کرده که از نمایشگری ۶/۵۳ اینچی با وضوح مناسب برخوردار است و در پنل پشتی از سه دوربین مجزا بهره می‌گیرد.

چندین ماه از معرفی آخرین گوشی اچ‌تی‌سی می‌گذرد و درحالی که کسی انتظار نداشت، این شرکت به‌تازگی با محصولی جدید از راه رسیده است. اچ‌تی‌سی وایلدفایر آر ۷۰ (HTC Wildfire R70) گوشی هوشمند جدیدی است که در دسته‌ی گوشی‌های اقتصادی جای می‌گیرد و به‌طور ویژه برای بازار هند و تایلند معرفی شده است. عرضه‌ی این گوشی به‌زودی آغاز خواهد شد، با این‌حال تاکنون قیمت دقیق وایلدفایر R70 اچ‌تی‌سی مشخص نشده است.

شاید بتوان مهم‌ترین نکته درمورد گوشی اقتصادی جدید HTC را به پنل پشتی و دوربین اصلی آن ربط داد. این گوشی هوشمند از حسگری ۱۶ مگاپیکسلی با اندازه‌ی پیکسل ۱/۴ میکرومتر بهره می‌گیرد و به‌لطف بهره‌مندی از دیافراگم f/1.75 می‌تواند تصاویری با نور مناسب ثبت کند. در کنار دوربین اصلی، دوربین دوم حسگری ۲ مگاپیکسلی دارد و از لنز ماکرو بهره می‌گیرد تا امکان عکس‌برداری از سوژه‌ها در فاصله‌ی بسیار نزدیک فراهم شود. همچنین دوربین سوم از حسگری ۲ مگاپیکسلی به‌منظور تشخیص عمق در تصاویر بهره می‌گیرد.

HTC Wildfire R70 / اچ تی سی وایلدفایر

به‌طور کلی نمی‌توانیم از حسگرهای دوم و سوم اچ‌تی‌سی وایلدفایر R70 انتظار زیادی داشته باشیم؛ با این‌حال دیدن این تنوع از دوربین‌ها در محصولی اقتصادی، اتفاقی مثبت به‌شمار می‌آید. پنل پشتی همچنین میزبان حسگر اثر انگشت است. گوشی جدید HTC افزون بر موارد یادشده، در پنل جلویی میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است که توانایی ضبط ویدئوی 1080p را دارد. موبایل جدید HTC محتوای بصری را از طریق صفحه‌نمایشی ۶/۵۳ اینچ با وضوح +720p و پنل LCD به‌نمایش می‌گذارد. نمایشگر موردبحث دارای نسبت تصویر ۱۹/۵:۹ است. در بخش بالایی این نمایشگر بریدگی قطره‌ای‌شکل برای میزبانی از دوربین سلفی به‌چشم می‌خورد.

گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی وایلدفایر R70 به پردازنده‌ی مرکزی هلیو P23 مدیاتک مجهز شده است؛ این تراشه از ۸ هسته‌ی کورتکس A53 بهره می‌گیرد و دارای واحد پردازنده‌ی گرافیکی مجزایی به‌نام Mali-G71 MP2 است. اچ‌تی‌سی گوشی اقتصادی جدیدش را به تنها ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز کرده که چندان کافی به‌نظر نمی‌رسد؛ خصوصا با در نظر گرفتن این حقیقت که R70 از سیستم‌عامل اندروید ۹ پای استفاده می‌کند. افزون بر این موارد، گوشی جدید HTC مجهز به ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی است که امکان ارتقاء آن از طریق کارت میکرو SD تا سقف ۲۵۶ گیگابایت وجود دارد.

اچ تی سی وایلدفایر آر 70 / HTC Wildfire R70

باتری ۴٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی وایلدفایر R70 را می‌توان از طریق شارژ ۱۰ وات با سرعت مناسب شارژ کرد. نکته‌ی دور از انتظار، بهره‌مندی گوشی جدید اچ‌تی‌سی از درگاه میکرو USB است. این گوشی افزون بر موارد یادشده از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. اچ‌تی‌سی وایلدفایر R70 همچنین به وای‌فای ۲/۴ گیگاهرتز b/g/n در کنار بلوتوث ۴/۲ مجهز شده است و از جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون بهره می‌برد. اچ‌تی‌سی وایلدفایر R70 قرار است در رنگ‌های آبی و مشکی روانه‌ی بازار شود. قیمت دقیق عرضه‌ی این محصول به بازار، تاکنون مشخص نشده است. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد این گوشی دارید؟

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی HTC نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های HTC در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «HTC وایلدفایر R70 با دوربین سه‌گانه و نمایشگر ۶/۵۳ اینچ معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..