تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فناوری جدید برای هوشمندسازی شهرها معرفی شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گروه اسپارک‌لبز امروز اعلام کرد که آن‌ها موفق شده‌اند تا برنامه SparkLabs Connex را منتشر کنند. این برنامه جدیدترین نرم‌افزار استارت‌آپی شرکت است که توسط این افراد منتشر می‌شود. اهداف برنامه جدید بر روی فناوری خانه‌ها و شهر‌ها تمرکز دارد و به اینترنت وابسته است. شرکت اسپارک‌لبز سعی دارد این فناوری را در ابتدا به مکان‌هایی مانند Silicon Valley، Seoul، Shenzhen، Taipei و Singapore ارائه دهد.

جدیدترین راه هوشمندسازی شهری

نرم‌افزار مذکور مشاغلی را پشتیبانی می‌کند که از فناوری نوین و اینترنت بهره می‌برند، این فناوری‌ها می‌توانند همچنین شامل مواردی مانند هوش‌های مصنوعی، فناوری ۵G، شبکه‌های سطح گسترده کم مصرف، سیم کارت‌های الکترونیکی و امنیت سایبری شوند. هدف این برنامه همچنین قرارگیری نرم‌افزار در دست ساختمان‌های سبز و شهر‌های هوشمند است. این گروه همچنین توانسته مدیر شرکت اینترنت اشیاء سنگاپور، چارلز اندرسون را به همکاری در بخش مدیریت دعوت کند و مراحل را با حضور او ادامه دهد. گفتنی است که وی همچنین یکی از بنیان‌گذاران شرکت‌های مشاوره هوشمندسازی شهر است.

فناوری جدید برای هوشمندسازی شهرها معرفی شد

این پروژه همچنین موفق به جلب نظر برخی از شرکت‌های بزرگ فناوری شده و آن‌ها نیز با اسپارک‌لبز آغاز به همکاری کردند. شرکای شرکت در حال حاضر شامل نوکیا، ترو دیجیتال، بکا واسکای‌روم نیز می‌شوند. در کنار این شرکت‌ها شهر‌هایی مانند تایپه، تایوان، سونگدو و کشور‌هایی مانند کره جنوبی و استرالیا از این پروژه اعلام حمایت کرده‌اند. تمامی این شرکا و پشتیبانان قصد دارند با ارائه موقعیت و فضای مناسب امکان پرورش و توسعه پروژه را افزایش دهند. در ادامه گروه مذکور همچنین به صورت جداگانه با شرکت گو اسمارت نیز همکاری دارد تا یک شبکه هوشمند جهانی برای شهر‌ها تولید کنند.

پروژه مورد نظر در آخر با کمک اتحاد فناوری شهری قرار شده تا در شهر‌های فرانسه، اسپانیا، ژاپن، کره جنوبی و تایوان مورد آزمایش قرار گیرد. گفتنی است که در مصاحبه‌های اخیر چارلز اندرسون وی اعلام کرد: " هدف من برای این گروه آن است که آن‌ها بتوانند راهی جدید برای اینترنت اشیاء و هوشمندسازی شهری را مشخص کنند. من خیلی شگفت‌زده‌ام که این افراد تا این حد از کیفیت کار برخوردارند. این پروژه از نظر من بیشتر از یک فناوری است و به یک علم زیست‌محیطی شباهت دارد و من مطمئنم که راه فناوری شهری را تغییر می‌دهد ".

بیشتر بخوانید:یکی از قدیمی‌ترین خودروهای داج در دست فروش قرار گرفت

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فناوری جدید برای هوشمندسازی شهرها معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..