تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت عکس پانوراما برای اینستاگرام با استفاده از فتوشاپ ؛ نسخه بعدی اساسینز کرید کمتر از ۴ ماه دیگر معرفی می‌شود ؛ زیباترین تصاویر پس زمینه (۸ اسفند)

اخبار پربازدید فناوری فضای مجازی را در این خبر دنیال کنید.

ساخت عکس پانوراما برای اینستاگرام با استفاده از فتوشاپ ؛ نسخه بعدی اساسینز کرید کمتر از ۴ ماه دیگر معرفی می‌شود ؛ زیباترین تصاویر پس زمینه (۸ اسفند)به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر از علاقه‌مندان به اخبار فناوری و دستگاه‌های مدرن هستید و امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه‌ دریچه فناوری نشده‌اید، در ادامه لینک ۱۰ خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم.

پیشرفت‌های Dying Light 2 نسبت به نسخه پیشین

یکی از طراحان بازی Dying Light 2، طی مصاحبه خود از پیشرفت‌های چشمگیر این بازی نسبت به عنوان پیشین خبر داد.

همکاری الکترونیک آرتز با Criterion Games

شرکت الکترونیک آرتز به تازگی اعلام کرد که قصد دارد در ساخت نسخه بعدی بازی Need for Speed با شرکت Criterion Games همکاری داشته باشد.

جزئیات فوق‌العاده جالب بسته الحاقی جدید Devision 2

شرکت یوبیسافت تصمیم گرفت تا در جلسه ویژه خود جزئیات بیشتری از بسته الحاقی بازی خود در اختیار کاربران بگذارد.

زیباترین تصاویر پس زمینه (۸ اسفند)

تصاویر پس‌زمینه ۸ اسفند را از طریق صفحه دریچه فناوری باشگاه خبرنگاران جوان دریافت کنید.

نسخه بعدی اساسینز کرید کمتر از ۴ ماه دیگر معرفی می‌شود ؛ شرایط یادگیری انیمیشن سازی در ایران بهبود یافته است

امیر عباس فیض یکی از کارکنان شرکت Digic Picture، در مصاحبه خود با باشگاه خبرنگاران خبر از معرفی نسخه بعدی اساسینز کرید تا ۴ ماه آینده داد.

سامسونگ، زمام‌دار فروش در کره جنوبی

بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده در فضای مجازی، سامسونگ بیشترین آمار فروش در کره جنوبی در سه ماهه اخیر را از آن خود کرده است.

یکی از قدیمی‌ترین خودروهای داج در دست فروش قرار گرفت

یک مدل تقریبا تازه از اتومبیل قدرتمند داج دی‌تونا توربو که در دهه ۸۰ میلادی شهرت داشت، در حال حاضر در دست فروش قرار گرفت.

ساخت عکس پانوراما برای اینستاگرام با استفاده از فتوشاپ

با روشی که در ادامه گفته شده است به راحتی با استفاده از فتوشاپ عکس پانوراما بسازید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت عکس پانوراما برای اینستاگرام با استفاده از فتوشاپ ؛ نسخه بعدی اساسینز کرید کمتر از ۴ ماه دیگر معرفی می‌شود ؛ زیباترین تصاویر پس زمینه (۸ اسفند)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..