تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاسی بلند مفهومی دی اس Aero Sport Lounge رونمایی شد

شرکت DS از مدل مفهومی شاسی‌بلند الکتریکی Aero Sport Lounge با ۶۷۱ اسب‌بخار قدرت و شعاع حرکتی ۶۵۰ کیلومتری رونمایی کرد.

مقاله‌ی مرتبط:

چند روز پیش شرکت دی اس (DS Automobiles) با رونمایی از پرچم‌دار جدید خود، سدان لوکس DS 9، همه‌ی توجه‌ها را به سمت خود معطوف کرد. حالا این خودروساز فرانسوی با رونمایی از یک شاسی‌بلند مفهومی با نام DS Aero Sport Lounge قصد دارد هفته‌ای جنجالی را برای دنیای خودروسازی و علاقه‌مندان رقم بزند. برخلاف سدان لوکس DS9، این شاسی‌بلند الکتریکی به تولید انبوه نمی‌رسد و تنها نشانه‌ای از جهت‌گیری و جاه‌طلبی دی اس برای تولید خودروهای لوکس الکتریکی است. طول ۵ متری این مدل مفهومی با طراحی بسیار آینده‌نگرانه، لوکس و منحصر به‌فرد سبب می‌شود که بلافاصله نظر هر بیننده‌ای جلب شود.

دی اس Aero Sport Lounge

طراحی بهینه‌ی آیرودینامیک دی اس Aero Sport Lounge در کنار رینگ‌های بزرگ ۲۳ اینچی وسقف شیب‌دار آن باعث می‌شود که این خودرو شبیه یک کوپه‌ی اسپرت به‌نظر برسد. جلوپنجره‌ی معمول در سایر خودروها جای خود را به یک نمایشگر با طرح لوگوی DS در این خودرو داده است. چراغ‌های جلو به فناوری Matrix LED مجهز شده‌اند تا نگاه آینده‌نگرانه‌ی DS بیش‌ازپیش نمایان شود. دی اس Aero Sport Lounge به موتور برقی با قدرت ۶۷۱ اسب‌بخار مجهز است که می‌تواند این شاسی‌بلند را ظرف مدت ۲/۸ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. این پیشرانه‌ی الکتریکی از یک باتری با ظرفیت ۱۱۰ کیلووات‌ساعت که در کف خودرو تعبیه شده است، نیرو می‌گیرد و می‌تواند با هر بار شارژ کامل ۶۵۰ کیلومتر مسافت را طی کند.

دی اس Aero Sport Lounge

با اینکه هنوز تصاویری از فضای داخلی دی اس Aero Sport Lounge الکتریکی منتشر نشده است، اما براساس اعلام این خودروساز، طراحی فضای داخلی این شاسی‌بلند مفهومی انقلابی در دنیای خودروسازی است. طبق اعلام دی اس، فضای داخلی این مدل مفهومی با نمایشگرهای دیجیتال احاطه شده است و هر سرنشین نمایشگرهای مخصوص به خود را خواهد داشت. به‌علاوه، در این مدل مفهومی از فناوری هپتیک (Haptic) برای کنترل بخش‌های مختلف سیستم اطلاعات و سرگرمی استفاده شده است تا به سرنشینان حس لمس اشکال و بافت مواد القا شود.

Aero Sport Lounge در جریان نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۲۰ در کنار سدان لوکس DS9 به‌طور رسمی به نمایش گذاشته خواهد شد. اگرچه این خودرو به تولید انبوه نمی‌رسد، اما براساس اظهارات بئاتریس فوچر مدیرعامل دی اس، احتمال دارد خودرویی با الهام از این مدل مفهومی برای رسیدن به تولید انبوه، در دست طراحی باشد.

دی اس Aero Sport Lounge دی اس Aero Sport Lounge دی اس Aero Sport Lounge دی اس Aero Sport Lounge



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاسی بلند مفهومی دی اس Aero Sport Lounge رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..