تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری پنجمین جشنواره ققنوس تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد

برگزاری پنجمین جشنواره ققنوس تا اطلاع ثانوی به تعویق افتادبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد توکلی دبیرکل پنجمین جشنواره ققنوس گفت: با عنایت به اینکه شرکت کنندگان این جشنواره، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند و با توجه به دستور مراجع ذی صلاح مبنی بر تعطیلی دانشگاه‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی کشور، در جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره، برای بهره مندی حداکثری دانشجویان و عموم مردم از برنامه‌های راهبردی و آثار برگزیده جشنواره، تعویق این رویداد فرهنگی هنری را تصویب کردیم.

وی افزود: تمامی دبیران و داوران رشته‌های ۱۱ گانه جشنواره از آثار ارسالی ابراز رضایت کرده که قطعا این جشنواره در ایام برگزاری با استقبال حداکثری مخاطبان مواجه می شود.

توکلی تاکید کرد: در حال حاضر هماهنگی‌های ستاد اجرایی جشنواره در دبیرخانه دائمی جشنواره با قدرت تمام در حال انجام است و امیدواریم پس از مساعد شدن شرایط با تعیین زمان مناسب، دانشجویان و جامعه هنری کشور، نهایت استفاده از این رویداد بزرگ را داشته باشند.

وی ادامه داد: درخواست ما از همه دانشجویان و عموم مردم این است تا اطلاعات دقیق جشنواره را از کانال جشنواره و تماس با دبیرخانه دریافت کنند که زمان دقیق برگزاری پنجمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس تهران بزرگ متعاقبا از طریق خبرگزاری‌های معتبر اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری پنجمین جشنواره ققنوس تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..