تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش علی ضیا به وعده روحانی برای مقابله با کرونا

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از صحبت‌های اخیر حجت الاسلام حسن روحانی و وعده او برای مقابله با ویروس کرونا، بسیاری از کاربران فضای مجازی و چهره‌های مطرح مردمی واکنش‌های منتقدانه طنزی به سخنان او درباره و ریشه‌کن شدن این ویروس تا روز شنبه داشتند. 

برخی‌ها ابراز امیدواری کردند و برخی دیگر نیز نگاهی طنز به این صحبت رئیس جمهور داشتند. علی ضیاء مجری برنامه‌ تلویزیونی «فرمول یک» مطلبی را در حساب توییتری خود خطاب به حسن روحانی منتشر کرد.

علی ضیا در توییتر نوشت:

"اگه داستان کرونا تموم شده‌است و کلا همه وظایف به نحو احسن انجام شده و هیچ کوتاهی صورت نگرفته و از شنبه همه چیز اوکیه و مدارس و دانشگاه‌ها باز میشن که ما یه موز ورداریم."

واکنش علی ضیا به وعده روحانی برای مقابله با کرونا

بیشتر بخوانید: #کرونا_را_شکست_میدهیم؛ تلاش کاربران برای روحیه‌بخشی در روزهای سخت مبارزه با کرونا

گفتنی است؛ ویروس کرونا از اواخر هفته گذشته مهمان ناخوانده کشورمان شده و بسیاری از هموطنان ایرانی را درگیر خود کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش علی ضیا به وعده روحانی برای مقابله با کرونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..