تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاطره‌گویی سپهبد شهید قاسم سلیمانی از شهادت حمید باکری

شهید سلیمانیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با سالروز شهادت شهید حمید باکری، ویدئویی از خاطره‌گویی سپهبد شهید قاسم سلیمانی درباره لحظات شهادت این شهید مجاهد و برجای ماندن پیکر او در جزیره مجنون منتشر شده است.

سردار دل‌ها در این ویدئو می‌گوید: "در آن زمان وارد سنگر کوچکی شدم که در آن چند تن از شهدا از جمله شهید مهدی باکری حضور داشت، با وجود جا ماندن پیکر پاک شهید حمید باکری در جزیره مجنون، هیچ آثار غمی را در چهره برادر این شهید حس نکردم".

گفتنی است؛ شهید حمید باکری ششم اسفندماه ۱۳۶۲، در جزیره مجنون به شهادت رسید و پیکرش در منطقه بر جای ماند.

در ادامه صحبت‌های شنیدنی سیدالشهدای مقاومت شهید سلیمانی را درباره خبر شهادت حمید باکری می‌بینید و می‌شنوید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاطره‌گویی سپهبد شهید قاسم سلیمانی از شهادت حمید باکری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..