تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متن احساسی همکار پرستار فوت شده در لاهیجان از روزهای سخت درمان

دلنوشته

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در روزهای سخت مبارزه با کرونا و آنفلونزای فصلی در کشور که کادر درمانی بیمارستان‌ها در خط مقدم آن قرار دارند و با روحیه‌ای فداکارانه در حال خدمت به مردم هستند، خبر فوت ‏نرجس‌ خانعلی‌زاده پرستار ۲۵ ساله بیمارستان میلاد لاهیجان در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد و عده‌ای ادعا کردند که علت فوت خانعلی‌زاده بر اثر ابتلا به بیماری کرونا بوده است. در صورتی که کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت این موضوع را رد کرد و گفت: هنوز اسم این پرستار در لیست فوتی‌های مبتلا بر اثر کرونا گزارش نشده است و احتمال مرگ بر اثر آنفلوانزا وجود دارد.

یکی از همکاران نرجس خانعلی‌زاده در بیمارستان میلاد لاهیجان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«استرس داشت وقتی داشتم میبردمش آیسیو بهش گفتم این عکسو میگیرم که وقتی خوب شدی باهم به این روزا بخندیم

نشد بخندیم. نرجس عزیزم فداکاری های تو همیشه در یاد ما خواهد ماند همکار عزیزم».

دلنوشته

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متن احساسی همکار پرستار فوت شده در لاهیجان از روزهای سخت درمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..