تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش مرجعیت رسانه ملی با اطلاع‌رسانی شفاف در موضوع کرونا

بازگشت مرجعیت رسانه ملی با اطلاع رسانی شفاف در موضوع کرونا

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، که این روزها با انتشار پست‌ها و مطالبی در صفحه توییتر خود در خصوص اخبار ویروس کرونا روشنگری می‌کند. جهانپور ساعتی پیش با انتشار پستی ذیل هشتگ #کرونا_را_شکست_میدهیم از اطلاع‌رسانی ‎شفاف و بی‌آرایه ‎ایران در موضوع ‎کرونا و مشارکت لحظه به لحظه صداوسیما و دیگر و رسانه‌های ایرانی برای شکست این بیماری خبر داد.

کیانوش جهانپور در پست توییتری خود نوشت:

«‏اطلاع‌رسانی ‎شفاف و بی آرایه و بی پیرایه ‎ایران در موضوع ‎کرونا و مشارکت مجدانه ‎صداوسیما و رسانه های ایرانی، به شهادت نظرسنجی های اخیر مرجعیت رسانه ای را تا حد زیادی به ‎صداوسیما بازگردانده است، این است ‎رسانه ملی ...

‎#کرونا_را_شکست_میدهیم».

بازگشت مرجعیت رسانه ملی با اطلاع رسانی شفاف در موضوع کرونا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش مرجعیت رسانه ملی با اطلاع‌رسانی شفاف در موضوع کرونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..