تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلویزیون‌های اینترنتی تا آخر هفته برای کودکان رایگان است

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع ویروس کرونا، بسیاری از مدارس، مهدهای کودک و حتی برخی از اداره‌ها تعطیل شدند. همچنین به دلیل پیشگیری از فراگیر شدن این ویروس بهتر است تا خانواده‌ها به همراه کودکانشان وقت بیشتری را در خانه بگذرانند. 

در همین راستا محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از گفتگو با مدیران تلویزیون‌های اینترنتی مطلبی را در حساب توییتری خود مبنی بر رایگان شدن بخش‌هایی از این رسانه‌ها برای کودکان منتشر کرد.

آذری جهرمی در توییتر نوشت:

تلویزیون‌های اینترنتی تا آخر هفته برای کودکان رایگان است

"با مدیران تلویزیون‌های اینترنتی فیلیمو، آیو، نماوا و تیوا صحبت کردم. از فردا تا آخر هفته، بخش مخصوص کودکان آن‌ها (انیمیشن و...) و در برخی، تمام فیلم‌ها وسریال‌ها رایگان خواهدبود.
خواهش می‌کنم در منزل بمونید و بیرون نروید. مواظب کودکان وخودتون دربرابر ⁧کرونا⁩ باشید
همه‌با‌هم⁩ برای ایران"

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلویزیون‌های اینترنتی تا آخر هفته برای کودکان رایگان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..