تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ببینید | تصاویر اینستاگرام رئیس جمهور از آزادراه تهران-شمال که پس از ۲۳ سال افتتاح شد

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی‌ عکس هایی از آزادراه تهران-شمال در اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: بهره‌برداری از قطعه یک آزاد راه تهران-شمال، کوتاه شدن ۶۰ کیلومتری مسیر فعلی و صرفه‌جویی سالانه ۸۵ میلیون لیتر بنزین؛‌

 این آزادراه از محل تقاطع غیر همسطح با بزرگراه شهید همت و بزرگراه آزادگان در شهر تهران شروع شده و در امتداد دره کن پس از گذشتن از حاشیه روستای سولقان، عبور از منطقه کوهستانی توچال و با عبور از ارتفاعات البرز به موازات جاده فعلی کرج- چالوس، تا شهر چالوس ادامه یافته و در نهایت به کمربندی نوشهر-چالوس-تنکابن متصل می‌شود.  
اجرای این فاز که طول تقریبی آن ۳۲ کیلومتر می‌باشد موجب کوتاهتر شدن ۶۰ کیلومتری مسیر فعلی تهران-کرج-چالوس می‌شود که علاوه بر کاهش حداقل یک ساعت و نیم در زمان سفر، موجب صرفه‌جویی متوسط حدود ۱۰ لیتری بنزین در روزهای عادی و بیش از ۱۵ لیتری در ایام  پر ترافیک به ازای هر سفر/خودرو می‌گردد.

61264




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ببینید | تصاویر اینستاگرام رئیس جمهور از آزادراه تهران-شمال که پس از ۲۳ سال افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..