تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویری زیبا از بارش باران در بین الحرمین

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با موج دوم بارش‌های زمستانی بسیاری از استان‌های ایران و همچنین کشورهای همسایه از باران این رحمت الهی بی‌نصیب نماندند و این سامانه بارشی در کشور عراق هم فعال شده است. 

شب گذشته با شروع بارش‌ها در استان‌های شمالی و شمالی غربی ایران، برخی از شهرهای عراق هم مانند کربلا، نجف و ... با بارش باران مواجه شدند و حال و هوای شهرها را تغییر دادند.

در همین راستا نیز تصاویری از لحظه بارش باران امروز صبح در کربلا، بین الحرمین منتشر شده است، که در زیر مشاهده خواهید کرد.

تصاویری زیبا از بارش باران در بین الحرمین

تصاویری زیبا از بارش باران در بین الحرمین

تصاویری زیبا از بارش باران در بین الحرمین

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویری زیبا از بارش باران در بین الحرمین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..