تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوآوری دوباره هلو این‌بار با ارائه MyHoloo

در عصر حاضر، با‌توجه‌به تغییرات در ساختار اقتصادی و تکنولوژیک در کشور، برخی از کسب‌و‌کارها دچار کاهش رونق شده‌اند. 

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

مشکلات اقتصادی و تحریم از یک سو و تمایل به تبادلات آنلاین تجاری و علاقه‌ی بخش عظیمی از جامعه به خرید آنلاین از سوی دیگر، فضای تجارت را به‌طورکلی دستخوش تحولات کرده است.

درحال‌حاضر، امکان حذف برخی مشاغل و امکان قدرتمندترشدن برخی دیگر وجود دارد. نکته‌ی جالب این است که در سطح بین‌المللی، دوره‌ی حاضر به‌دلیل تغییرات عجیب اقتصادی و تکنولوژیک، تغییرات زیست‌محیطی و ظهور استارتاپ‌ها، عصر آشفتگی (Turbulence Age) نامیده می‌شود.

با‌توجه‌به اینکه شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو بیش از ۹ سال لوح و تندیس حمایت از مشتری دریافت کرده است و سابقه‌ای طولانی در مکانیزه‌کردن اصناف و مشاغل دارد، این‌بار با نگاهی عمیق به آینده‌ای درخشان و هدف حمایت واقعی از کسب‌و‌کارها در راه تولید محصولی نوآورانه قدم گذارده است. این محصول با نام تجاری MyHoloo و تمامی سختی‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران هلو به‌بار نشسته است و تلاش می‌کند تمامی نیازهای فعلی و آتی کاربران بالقوه و بالفعل نرم‌افزار را در یک میزکار بگنجاند.

کاربران هلو که بیش از ۷۰۰ هزار نفر هستند، ازین‌پس می‌توانند از دریافت خدمات کاملا آنلاین، ثبت تیکت، دریافت پاسخ به پرسش‌ها، درخواست اعزام کارشناس به محل مشتری، رزرو دریافت خدمات حضوری، امکان بازدید از ویدئوهای آموزشی، عضویت در کلوپ مشتریان و امکان دریافت گزارش‌های مالی متنوع را در یک بستر و به‌صورت آنلاین بهره‌مند شوند. آن‌ها می‌توانند بدون دغدغه و به‌صورت آنلاین خدمات پشتیبانی سالانه‌ی خود را تمدید کنند و همواره از خدمات پشتیبانی معتبر استفاده کنند که درواقع بیمه‌ی نرم‌افزارشان است.

شرکت هلو برای آنکه به کاربران وفادارش اثبات کند مبحث حمایت از مشتری را همواره هدف غایی خود قرار داده است، با شرکای تجاری‌اش در سامانه‌ی MyHoloo همکاری کرده تا بتواند رونق بیشتری به کسب‌و‌کار مشتریان بدهد. به‌عنوان مثال، کسب‌وکارهایی که برای تداوم فعالیت خود به داشتن فروشگاه اینترنتی نیاز دارند و هنوز خلأ فروش آنلاین در تجارتشان وجود دارد، ازطریق MyHoloo به‌راحتی می‌توانند فروشگاه اینترنتی ایجاد کنند. به‌عنوان مثال، اگر مشتریان هلو نیاز دارند مواد اولیه یا تولیدات خود را به‌طورعمده عرضه کنند، ازطریق این سامانه موفق خواهند شد حتی در سطوح بین‌المللی خرید‌و‌فروش کنند.

کاربران هلو ازطریق اپلیکیشن مدنظر می‌توانند نیازهای بانکی‌شان اعم از پرداخت آنلاین، خدمات مربوط به شبا، استعلام مانده حساب، برداشت، شارژ و... را با امنیت زیاد و در سریع‌ترین زمان برآورده کنند. همچنین، می‌توانند با امکان گزارش‌های آنلاین هلو به‌آسانی روی هر دستگاه متصل به اینترنت و فارغ از زمان و مکان، عملکرد سیستم مالی خود را در قالب گزارش‌های پیشرفته مشاهده کنند.

یکی دیگر از امکانات مهم MyHoloo ارتباط این سامانه با اپلیکیشن آپ به‌منظور پرداخت امن بدون کارت است. مشتریان کسب‌وکارهای دارنده‌ی نرم‌افزار هلو ازطریق MyHoloo می‌توانند بدون دردست‌داشتن کارت بانکی و تنها ازطریق QR کدی خرید کنند که روی فاکتور پرداخت چاپ می‌شود. بدین‌ترتیب، اطلاعات خرید آن‌ها به‌صورت خودکار در نرم‌افزار حسابداری هلو ثبت می‌شود. این سامانه به‌مرور زمان و در مراحل مختلف در حال توسعه و پیشرفت خواهد بود و قدم‌به‌قدم اخبار خوشی دراختیار کاربران حال و آینده هلو خواهد گذاشت. در هر زمان و مکان، ازطریق گوشی یا تبلت یا از طریق وب‌سایت می‌توانید با MyHoloo از این امکانات فوق‌العاده استفاده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوآوری دوباره هلو این‌بار با ارائه MyHoloo»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..