تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین آمار مبتلایان به کرونا در ایران: ابتلای ۹۵ نفر و فوت ۱۵ تن

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد تاکنون ابتلای ۹۵ نفر به ویروس کرونا و فوت ۱۵ نفر در ایران تأیید شده است.

کیانوش جهان‌پور، مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان و فوت‌شدگان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا را در کشور اعلام کرد. جهانپور در گفتگو با خبرنگار شبکه خبر گفت، طبق بررسی‌های انجام شده از روز گذشته تا پیش از ظهر امروز (۶ اسفند ۹۸) روی موارد مشکوک کووید ۱۹ مشخص شد که تاکنون ۳۴ نفر ابتلای قطعی‌شان به کرونا تأیید شده است؛ از این ۳۴ نفر در روزهای اخیر ۳ نفر فوت کردند. در مجموع ۹۵ تشخیص قطعی و ۱۵ نفر براثر این بیماری فوت کردند.

او به تفکیک تعداد مبتلایان جدید به ویروس کرونا را در قم ۱۶ نفر، تهران ۹ نفر، فارس ۱ نفر، مازندران ۲ نفر، گیلان ۲ نفر، نیشابور ۱ نفر، البرز ۲ نفر و قشم ۱ نفر اعلام کرد. به گفته‌ی جهان‌پور اغلب مبتلایان، مسافران قمی بوده‌اند بنابراین محدودیت در مراودات و سفرهای بین شهری در استان‌های جنوبی و شمالی اهمیت پیدا کرده است و به نظر می‌رسد باید به آن توجه کرد.

مقاله‌ی مرتبط:

جهانپور همچنین افزود تعطیلی مدارس منجر به این شده که به جای کاهش سفرها، خانواده‌ها مسافرت می‌کنند و اغلب موارد در استان‌های دیگر از استان قم منتقل شده است. به گفته‌ی او امن‌ترین جا برای مقابله با کرونا و پیشگیری از ابتلا به آن ماندن در منزل است و سفرهای غیرضروری بین شهری و درون شهری باید تا جای ممکن لغو شود؛ تعطیلی احتمالی منجر به شیوع بیماری و انتقال ویروس به مناطق دیگر می‌شود.

رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت در ادامه‌ی صحبت‌های خود اضافه کرد استفاده از ماسک برای جمعیت عادی توصیه نمی‌شود بنابراین مردم از استفاده‌ی بی‌مورد از ماسک خودداری کنند. او همچنین گفت استفاده از ماسک برای گروه‌های پرخطر یا در معرض خطر مانند کادر بهداشت و درمان یا بیماران توصیه می‌شود. به گفته‌ی او تاکنون ٧٠٠ هزار پک ماسک و ژل ضدعفونی وارد شهر قم شده و توزیع انجام شده است؛ توزیع در محل‌های منتسب و با اولویت استان‌هایی که ابتلا به بیماری در آن گزارش شده انجام می‌شود.

جهان‌پور همچنین گفت حال عمومی فرد مبتلا به کرونا در قشم مساعد است. او در ادامه توصیه کرد افزایش تردد و سفرها به شمال یا جنوب خطر شیوع به سایر استان‌ها را افزایش می‌دهد بنابراین سفرهای داخل شهری به ویژه برای افراد مسن و کسانی که بیماری زمینه‌ای دارند باید محدود شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین آمار مبتلایان به کرونا در ایران: ابتلای ۹۵ نفر و فوت ۱۵ تن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..