تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش غیرمنتظره فروش آیپد در چین با وجود کاهش تولید

باتوجه‌به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن، بسیاری از شرکت‌های چینی از کارکنانشان خواسته‌اند به‌صورت دورکاری فعالیت کنند. این موضوع باعث افزایش غیرمنتظره‌ی تقاضا برای آیپد اپل شده است.

با اینکه ویروس کرونا در روند تولید محصولات اپل ازجمله آیپد اختلال به‌وجود آورده، فروش آیپد در چین با رشد غیرمنتظره‌ای مواجه شده است. به‌گزارش وب‌سایت دیجی‌تایمز (Digitimes)، در خانه‌ماندن بسیاری افراد و نرفتن به محل کار و مراکز آموزشی باعث افزایش تقاضا برای تبلت‌های اپل شده است؛ تا حدی که حجم تقاضا قیمت این محصولات را اندکی افزایش داده است.

شیوع ویروس کرونا در چین باعث شده است که بسیاری شرکت‌ها از کارکنان خود بخواهند که از خانه کار کنند و همچنین مراکز آموزشی کلاس‌های خود را به‌صورت آنلاین برگزار کنند. همین امر باعث افزایش غیرمنتظره‌ی فروش آیپد شده است؛ اما درمقابل، کمبود مواد خام و قطعات و نیروی کار باعث کاهش تولید این محصول شده است.

مقاله‌های مرتبط:

برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، بسیاری از افراد شاغل در کارهای دفتری ناچار شده‌اند به‌صورت دورکاری فعالیت کنند. همچنین، بسیاری از مراکز آموزشی کلاس‌های خود را به‌صورت آنلاین برگزار می‌کنند. فروش آیپد معمولا در این مواقع از سال آمار نه‌چندان زیادی را تجربه می‌کند؛ اما در سال جاری درنتیجه‌ی این مسائل، تقاضا برای آیپد با افزایش غیرمعمولی رو‌به‌رو شده است.

در‌حال‌حاضر، تعداد اندکی از فروشگاه‌های فیزیکی چین فعالیت عادی خود را از سر گرفته‌اند. در این وضعیت، فروشگاه‌های آنلاین بستر اصلی برای خرید تبلت‌های اپل به‌حساب می‌آیند. البته به‌دلیل اتمام موجودی بسیاری از این فروشگاه‌های اینترنتی، قیمت‌ها با اندکی افزایش مواجه شده‌اند.

ناگفته نماند آیپد در کشور چین در کارخانه‌های دو شرکت کمپال و فاکسکان تولید می‌شود. شرکت کمپال تولید مدل‌های معمولی آیپد و شرکت فاکسکان تولید مدل‌ آیپد پرو را را برعهده دارد. کارخانه‌ی هر دو این شرکت‌ها در جنوب‌غربی چین در شهر چنگدو واقع شده‌اند و به تخمین دیجی‌تایمز، تنها با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت می‌کنند.

تأمین‌کنندگان محصولات اپل در خارج از چین برای جبران کاهش تولید در کارخانه‌های چین، تولیدات خود را افزایش داده‌اند. هم‌اکنون تعدادی از خطوط مونتاژ ایرپاد و آیپد و اپل‌واچ از چین به تایوان منتقل شده‌اند. فاکسکان اعلام کرده است توسعه‌ی کارخانه‌های خود در خارج از چین را آغاز کرده است. این مسئله می‌تواند با کاهش وابستگی اپل به کارخانه‌های واقع در یک کشور حتی پس از عبور از بحران کرونا نیز برای کوپرتینویی‌ها سودمند باشد.

چندی پیش، اپل در بیانیه‌ای خطاب به سهام‌دارانش اعلام کرد باتوجه‌یه افت تولید، درآمد پیش‌بینی‌شده برای سه‌ماهه‌ی نخست سال جاری محقق نخواهد شد. باوجوداین، بسیاری از کارشناسان و سهام‌داران معتقدند این کاهش درآمد در سه‌ماهه‌ی بعدی جبران خواهد شد.

تاکنون در سرتاسر جهان ۸۰،۱۵۴ مورد ابتلا به بیماری کووید۱۹ گزارش شده است که از این تعداد ۲،۷۰۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند. آخرین آمار سازمان بهداشت جهانی از کاهش نرخ رشد افراد مبتلا به این ویروس و مرگ‌و‌میر ناشی از آن حکایت می‌کند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش غیرمنتظره فروش آیپد در چین با وجود کاهش تولید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..