تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مربی استقلال به کمیته انضباطی نمی‌رود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید صالح مصطفوی دستیار سابق علیرضا منصوریان، استراماچونی و حالا فرهاد مجیدی در استقلال، در خصوص سفرهای پرماجرای آبی پوشان به امارات و قطر و برخی مسائل حاشیه ای مربوط به زمین تمرین مصاحبه ای انجام داده بود که این مصاحبه به مذاق مسئولان باشگاه خوش نیامد تا چند روز بعد از این مصاحبه، وی به کمیته انضباطی باشگاه احضار شود.

مصطفوی با انتشار نامه کمیته انضباطی باشگاه و طعنه به این کمیته، نوشته است که با نظر فرهاد مجیدی هیچ کدام از بازیکنان و مربیان به کمیته انضباطی نمی روند. حال باید دید مصطفوی با نظر رییس کمیته انضباطی به این کمیته خواهد رفت یا با نظر فرهاد مجیدی در این کمیته حاضر نخواهد شد.

256 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مربی استقلال به کمیته انضباطی نمی‌رود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..