تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز تخفیف‌های ویژه فروشگاه مقداد آی تی در تخفیفان

مقداد آی تی همیشه سعی می‌کند محصولات خود را با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر دراختیار مشتریان خود قرار دهد. به‌منظور محقق‌کردن این امر، مقداد آی تی همکاری خود را با وب‌سایت تخفیفان آغاز کرده است تا اجناسش را با تخفیفی ویژه به‌دست مشتریان برساند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

وب‌سایت تخفیفان بزرگ‌ترین وب‌سایت تخفیف و خرید گروهی کشور است که تخفیف‌های خود را درزمینه‌ی کالا و خدمات ارائه می‌کند. «پولِ تو» عنوان یکی از سرویس‌های جدید تخفیفان است. در این سرویس، اگر از پروفایل مقداد آی تی وارد فروشگاه مقداد آی تی شوید، با هر خرید می‌توانید متناسب با مبلغ خریدتان، از تخفیفان اعتبار دریافت کنید. تمامی کالاهای موجود در فروشگاه مقداد آی تی شامل این تخفیف ویژه خواهند شد.

نکته‌ی جالب درباره‌ی این تخفیف آن است که اعتبار هدیه‌ی «پولِ تو» جدا از تخفیف‌های فروشگاه مقداد آی تی محسابه می‌شود؛ یعنی می‌توانید علاوه‌بر تخفیف‌های داخل فروشگاه، هدیه‌ای اضافه از تخفیفان دریافت کنید. اعتبار دریافتی «پولِ تو» براساس مبلغ خرید محاسبه می‌شود و در ازای خریدهای بیش از ۱۰ میلیون تومان ۱ درصد و خریدهای ۲ میلیون تا ۱۰ میلیون تومان ۲ درصد و خریدهای زیر ۲ میلیون تومان ۵ درصد اعتبار پول تو از تخفیفان هدیه بگیرید. اعتبار «پولِ تو» را می‌توانید برای خرید تمامی تخفیف‌های موجود در تخفیفان استفاده کنید.

مقداد آی تی

برای دریافت این هدیه می‌توانید به‌صورت مستقیم ازطریق این لینک وارد پروفایل مقداد آی تی در وب‌سایت تخفیفان شوید یا در بخش کد تخفیف در منو اصلی وب‌سایت تخفیفان، روی فروشگاه مقداد آی تی کلیک کنید.

بیشتر محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی مشاهده می‌کنید، تخفیف ویژه دارند و با برچسبی با عنوان پیشنهاد ویژه در گوشه‌ی عکس محصول مشخص شده‌اند. شما با خرید ازطریق سایت تخفیفان درواقع کالای دلخواهتان را با تخفیف مازاد خواهید خرید؛ یعنی یک هدیه از وب‌سایت تخفیفان و یک تخفیف از فروشگاه مقداد آی تی خواهید گرفت. درضمن، تمامی کالاهای فروشگاه مقداد آی تی ضمانت اصالت کالا و هفت روز ضمانت بازگشت و گارانتی و خدمات پس از فروش دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز تخفیف‌های ویژه فروشگاه مقداد آی تی در تخفیفان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..