تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ اختلال امنیتی منجر به افشای اطلاعات برخی از کاربران را پذیرفت

برخی کاربران سامسونگ هفته‌ی گذشته پس از ورود به حساب کاربری خود، اطلاعات کاربران دیگر را مشاهده کردند که به‌‌دلیل اختلالی امنیتی رخ داده بود.

سامسونگ هفته‌ی گذشته، آزمایشی داخلی روی سرویس‌های خود انجام می‌داد که به افشای اطلاعات برخی از کاربران منجر شد و کره‌ای‌ها اکنون اختلال پیش‌آمده را پذیرفته‌اند. برخی کاربران اکوسیستم گوشی‌های هوشمند سامسونگ هفته‌ی پیش با پیام اعلان عجیبی مواجه شدند که تنها متن «1» را برای آن‌ها نمایش می‌داد. زیرمجموعه‌ی سامسونگ در بریتانیا به اختلال پیش‌آمده واکنش نشان داد و آن را نتیجه‌ی آزمایشی داخلی خواند. آن‌ها در حساب کاربری توییتر نوشتند:

اخیرا پیام اعلانی با موضوعیت «Find My Mobile 1» به‌صورت غیرعمد و حین آزمایشی داخلی برای برخی از کاربران دستگاه گلکسی ارسال شده است. این پیام تأثیری روی دستگاه شما نمی‌گذارد. به‌‌دلیل مشکل پیش‌آمده از کاربران عذرخواهی می‌کنیم.

مقاله‌های مرتبط:

نمایش پیام اعلان عجیب، تنها مشکل کاربران گلکسی در هفته‌ی گذشته نبود. در همان زمان، برخی کاربران اعلام کردند اطلاعات کاربران دیگر را می‌توانند مشاهده کنند. اطلاعاتی همچون چهار رقم آخر کارت اعتباری و نام و آدرس کاربران دیگر در زمان ورود به حساب کاربری برای دیگران مشاهده‌شدنی بود. همان‌طورکه به‌نظر می‌رسد، چنین افشای اطلاعاتی برای کاربران قربانی قطعا بزرگ و تأثیرگذار است.

سخن‌گوی سامسونگ در واکنش به مشکل پیش‌آمده به رسانه‌ی The Register گفت:

مشکل فنی باعث شد تعداد کمی از کاربران امکان مشاهده‌ی اطلاعات کاربران دیگر را پیدا کنند. به‌محض اینکه از رخداد آگاه شدیم، امکان ورود به سرویس را تا زمان برطرف‌شدن اختلال مسدود کردیم. اطلاعات تکمیلی به‌زودی برای کاربران تحت‌تأثیر ارسال می‌شود.

هنوز مشخص نیست امکان مشاهده‌ی اطلاعات کاربران دیگر چه ارتباطی با پیام مشکوک «1» دارد که هفته‌ی گذشته برای برخی از کاربران گلکسی ارسال شد. البته می‌توان به‌صورت کلی ارتباط افشای اطلاعات کاربران را با آزمایش‌های داخلی سامسونگ تأیید کرد. ازطرفی هنوز اطلاعاتی از کاربران تحت‌تأثیر در دست نیست و عبارت «تعداد کم» سخن‌گوی سامسونگ مبهم به‌نظر می‌رسد. آیا منظور درصد کمی از کاربران سامسونگ بوده یا تعداد کاربران کم بوده است؟

آخرین خبری که سامسونگ درباره‌ی اختلال‌های امنیتی اخیر منتشر کرد، هرگونه ارتباط بین آن‌ها را تکذیب می‌کند و آن را موقتی و تصادفی می‌داند. کره‌ای‌ها همچنین به‌طور‌شفاف اعلام کردند تعداد کاربران تحت‌تأثیر کم و ۱۵۰ نفر بوده‌اند که گستردگی نه‌چندان زیاد اختلال امنیتی را نشان می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ اختلال امنیتی منجر به افشای اطلاعات برخی از کاربران را پذیرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..