تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جبهه همان جبهه است، فقط لباس‌ها عوض شده

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از فراگیر شدن ویروس کرونا در کشور چین احتمال می‌رفت که ایران هم مانند دیگر کشورها مبتلای این ویروس شود. ویروسی که اگر مراقب نباشیم به سرعت در کشور شیوع پیدا خواهد کرد و افراد بیشتری را درگیر خودش می‌کند. 

چه در ایران و چه در دیگر کشورهای جهان با ورود این ویروس تیم‌های پزشکی به سرعت در حالت آماده باش قرار گرفتند و چندین بیمارستان در جهت خدمت رسانی به مبتلایان مجهز شدند، تا در لحظه فراگیر شدن بتوانند خدمات زودهنگامی داشته باشند.

در ایران اولین مبتلایان ویروس کرونا در شهر قم مشاهده شدند و از این روی در برخی از شبکه‌های اجتماعی تصاویری منتشر شد که گویا تیم‌های پزشکی حاضر در قم از محل خدمتشان خارج شده و از این شهر بیرون آمده‌اند، اما این خبر هم مانند مابقی اخبار زرد در چنین شرایط کذب است و یکی از کاربران توییتری هم عکسی را در همین راستا منتشر کرده است.

جبهه همان جبهه است، فقط لباس‌ها عوض شده

این کاربر توییتری نوشته:«جبهه همون جبهه است فقط لباس عوض شده ...». این به واقع نه در شهر قم بلکه در دیگر بیمارستان‌های کشور هم رقم خورده است و به صورت مداوم و شبانه روزی کارکنان مراکز درمانی محکم در پست خود ایستاده‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جبهه همان جبهه است، فقط لباس‌ها عوض شده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..