تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصیبت وحشتناکی که سارقان فروشگاه برای زوج جوان ایجاد کردند

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک خرید دیر هنگام از مغازه برای خرید بستنی به یک مصیبت وحشتناک برای زوجی که در هنگام سرقت مسلحانه با اسلحه تهدید شده بودند، تبدیل شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، سه عامل سرقت یکشنبه شب در مغازه موجود در ایستگاه بنزین بلک تاون هنوز دستگیر نشده‌اند.

فیلم‌های به دست آمده از دوربین مداربسته به ما خریداران بی‌گناه را نشان می‌دهد که کمی قبل از ساعت ۹:۴۵ دقیقه شب در حال خرید بستنی از فریزر مخصوص آن هستند.

پس از این در عرض چند ثانیه سه فرد مسلح به چاقو و تفنگ وارد مغازه می‌شوند و با فریاد به همه می‌گویند که بر زمین بخوابند. دو نفر از سارقان که روی صورت خود را پوشانده بودند به سمت فروشنده پشت دخل رفته و به او را تهدید می‌کنند که آن را خالی کند.

مصیبت وحشتناکی که سارقان فروشگاه برای زوج جوان ایجاد کردند

بیشتر بخوانید: دفاع جانانه مرد سالخورده مقابل حمله سارق 

در این میان مشتریانی که قصد خرید بستنی داشتند، سعی کردند از فروشگاه فرار کنند، اما در همین لحظه سارق سوم با اسلحه وارد می‌شود و این دو فرد مجبور می‌شوند از ترس جانشان پشت فریزر بستنی‌ها مخفی شوند.

فروشنده‌ای که شیفت کاری او در این بازه زمانی بود آسیبی ندید، اما به دلیل ترسی که این اتفاق برای او پیش آورده بود برای روز دوشنبه در محل کار خود حاضر نشد.

مصیبت وحشتناکی که سارقان فروشگاه برای زوج جوان ایجاد کردند

جورج چیوتلیس، صاحب پمپ بنزین به یکی از خبرگزاری‌ها گفت: «این واقعا شرم آور است که مردم به دلیل چند پاکت سیگار و چند صد دلار این گونه به وحشت بیفتند.» وی به وکیل بلک تاون گفت که آن‌ها ۱۶ سال بدون هیچ مشکلی پمپ بزنین مذکور و بخش سرویس‌دهی را اداره می‌کردند. کارآگاهان در حال تحقیق هستند. سارقان با مقدار کمی پول و سیگار در یک جعبه شیر گریختند و آخرین بار در حال رانندگی شرقی در امتداد جاده Kildare در یک هاچ بک سیاه دیده شده‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصیبت وحشتناکی که سارقان فروشگاه برای زوج جوان ایجاد کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..