تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات بروزرسانی جدید بازی Crash Team Racing اعلام شد

جزییات بروزرسانی جدید بازی Crash Team Racing اعلام شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سال گذشته بود که یک نسخه ریمستر شده از بازی Crash Team Racing وارد بازار شد و توانست فروش با ایجاد حس نوستالژی در بین گیمرها به فروش بسیار خوبی دست پیدا کند. این عنوان بازسازی شده ترکیبی از چند عبازی ار مجموعه Crash برای کنسول PS1 بود که توسط شرکت اکتیویژن وارد بازار شد. این عنوان از زمان عضه خود تاکنون بارها توسط سازنده خود بسته الحاقی و بروزرسانی دریافت کرده است و به نوعی شرکت اکتیویژن و مالک اصلی این عنوان یعنی شرکت Beenox شرامیه گذاری خاصی روی این بازی کرده‌اند و قصد ندارد پس از عرضه آن در بازار به طور کامل بازی Crash Team Racing remake را کنار بگذارند.

از مهم‌ترین موارد اضافه شده به نسخه بازسازی شده این بازی، می‌توان به اضافه شدن بخش آنلاین و چند نفره به آن اشاره کرد، این حالت از بازی در نسخه اصلی آن وجود نداشت و شرکت اکتیویژن با ساخت سرورهای مخصوص به آن بخش چند نفره را به این بازی اضافه کرد.

جزییات بروزرسانی جدید بازی Crash Team Racing اعلام شد

چندی پیش اعلام شده بود که فصل هشتم این بازی، آخرین فصل و فینال مسابقات برگزار شده در آن خواهد بود؛ اما ظاهرا قرار نیست اینگونه باشد و شرکت اکتیویژن به تازگی خبر از عرضه یک بروزرسانی جدید برای این بازی داده که قرار است به زودی در دسترس گیمرها قرار گیرد و بخش‌های جدیدی را به داستان کلی بازی اضافه کند. همچنین این بروزرسانی موارد جدید نظیر چالش، جایزه، شخصیت‌های جدید و همچنین خودروهای جدید را به بازی اضافه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: تصاویر جاسوسی منتشر شده از مدل جدید M5

در حال حاضر این بازی برای کنسول‌های PS4، Xbox One و نینتندو سوییچ در دسترس گیمرها قرار دارد و به زودی بروزرسانی جدید این بازی برای تمامی کنسول‌ها عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات بروزرسانی جدید بازی Crash Team Racing اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..