تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروژه تدوین تاریخ بصری شرکت مخابرات ایران آغاز شد

صدریبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجید صدری، مدیرعامل شركت مخابرات ایران در حساب کاربری خود در اینستاگرام مطلبی را درباره مراسم اختتامیه تاریخ شفاهی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منتشر کرد.

صدری در اینستاگرام نوشت:

‌تاریخ هر کشور را بزرگان عرصه‌های مختلف آن می‌سازند و حوزه ارتباطات ما نیز گنجینه بزرگی از بهترین و مجرب‌ترین سرمایه‌ها را دارد که امروز ثبت تجربیات و دانش این عزیزان ضروری و راهگشای نسل بعدی مدیران برای اجرای امور است.

فرصت مغتنمی بود تا در کنار پیشکسوتان این حوزه در مراسم اختتامیه فاز نخست تاریخ شفاهی وزارت ارتباطات حضور داشته باشم و در این آیین بزرگداشت، تجربیاتی که سه نسل بعد از انقلاب با هدف پیشرفت و توسعه کشور بجا گذاشتند، طی مستند مکتوبی برای نسل چهارم معرفی و منتقل شد.

طبق فرمایش وزیر محترم ارتباطات در آینده بزرگ‌ترین اتفاقات جهان در حوزه فناوری اطلاعات است و ما در کشور عزیزمان تا امروز با تلاش بسیاری از متخصصان از صفر به دانش فضایی رسیدیم و هدف همه ما رفاه و پیشرفت و کسب جایگاه مناسب در فضای بین‌الملل با تحول دیجیتال است.

این برنامه با حضور در یادمان تاریخ شفاهی در محل وزارت ارتباطات با نام باغ مشاهیر ثبت و ماندگار شد.

شرکت مخابرات ایران نیز پروژه تدوین تاریخ بصری را آغاز کرده که ان‌شالله در آینده نزدیک از نتیجه آن بهره‌مند می‌شویم.
خدا قوت به همه این عزیزان و ان‌شالله قدردان این سرمایه‌های ارزشمند باشیم.

صدری

صدری

صدری

صدری

صدری

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروژه تدوین تاریخ بصری شرکت مخابرات ایران آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..