تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود IDM+ v10.7 - برنامه اینترنت دانلود منیجر

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛یک برنامه مدیریت دانلود بسیار سریع و پیشرفته با پشتیبانی از تورنت دانلود است که تا ٥٠٠ درصد سریعتر از دانلود معمولی عمل می‌کند. این برنامه توسط Vicky Bonick برای ساخته و منتشر شده است.

کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه، دانلود‌های خود را مدیریت کنند و آن‌ها را در زمان دلخواه دریافت کنند. اشخاص همچنین قادرند با استفاده از این برنامه مسیر فایل‌های دانلود شده را مشخص کنند و همچنین آن‌ها را اولویت بندی کنند.

گفتنی است این برنامه هر کدام از فایل‌های در حال دانلود را به ۱۶ قسمت مساوی تقسیم کرده که همین امر موجب افزایش سرعت دانلود چند برابر می‌شود. کاربران همچنین می‌توانند تا ۵ پوشه را به صورت همزمان دریافت کنند.

دانلود IDM+: Fastest download manager v10.7 برنامه اینترنت دانلود منیجر
برخی از ویژگی های دیگر برنامه اینترنت دانلود منیجر :
دانلود زمانبندی شده پشتیبانی از تلاش مجدد نامحدود با تاخیر سفارشی پردازش خطاهای هوشمند و حفظ اطلاعات پشتیبانی از لرزش و صدای اعلان در صورت تکمیل دانلود مرتب سازی فایل ها با اسم ، سایز، اطلاعات و طبقه بندی از طریق زمان و نوع حالت مرورگر ناشناس دانلود با استفاده از لینکهای جاذب خودکار موزیک و ویدیو از وب سایتهای محبوب شما در ادامه میتوانید نسخه اندروید این نرم افزار را دانلود کنید.

تصاویری از  محیط برنامه

 
 

  

دانلود IDM+: Fastest download manager v10.7 برنامه اینترنت دانلود منیجر    دانلود IDM+: Fastest download manager v10.7 برنامه اینترنت دانلود منیجر   دانلود IDM+: Fastest download manager v10.7 برنامه اینترنت دانلود منیجر

 

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود برای اندروید        

حجم: 13 مگابايت

نسخه: 10.7

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.0 و بالاتر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود IDM+ v10.7 - برنامه اینترنت دانلود منیجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..