تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آنر مجیک بوک 14 و مجیک بوک 15.6 برای بازارهای بین‌المللی معرفی شدند

آنر به‌تازگی دو لپ‌تاپ جدید با نام‌های مجیک‌بوک ۱۴ و مجیک‌بوک ۱۵/۶ برای بازارهای خارج از چین معرفی کرده است که هر یک مشخصات فنی خوبی دارند و محصولاتی درخورتوجه به‌شمار می‌آیند.

آنر ساعاتی پیش مراسمی اختصاصی برگزار کرد تا به معرفی محصولاتی بپردازد که در ابتدا رونمایی آن‌ها برای کنفرانس MWC 2020 تدارک دیده شده بود. این شرکت چینی در کنار معرفی دو گوشی جدید خود یعنی آنر ۹ ایکس پرو و ویو ۳۰ پرو، دو اولترابوک جدید سری مجیک‌بوک را نیز برای بازارهای خارج از چین معرفی کرده است. لپ‌تاپ‌های موردبحث آنر، همان محصولاتی هستند که پیش‌تر در ماه نوامبر معرفی شده بودند. همچنین این لپ‌تاپ‌ها شباهتی زیاد به دو لپ‌تاپ سری میت‌بوک D هواوی دارند که هم‌اکنون در بریتانیا در دسترس هستند.

دو لپ‌تاپ جدید سری مجیک‌بوک آنر در مدل‌های ۱۴ و ۱۵/۶ اینچ معرفی شده‌اند. هر دو لپ‌تاپ از نمایشگر 1080p با پنل IPS LCD بهره می‌گیرند و نسبت تصویر ۱۶:۹ ارائه می‌دهند. در ضمن در نگاهی کلی متوجه می‌شویم که لپ‌تاپ‌های جدید آنر طراحی جذابی دارند و محصولاتی مدرن به‌شمار می‌آیند. گرچه نمایشگاه MWC 2020 هیچ‌گاه برگزار نشد، اما آنر در هر صورت محصولاتی جدید با خود به شهر بارسلونا برد تا شماری از روزنامه‌نگاران حوزه‌ی فناوری شانس کار با آن‌ها را پیدا کنند.

Huawei Honor MagicBook 14 / هواوی آنر مجیک بوک 14

دو لپ‌تاپ جدید آنر دارای وزنی معادل ۱/۳۸ و ۱/۵۳ کیلوگرم و ضخامتی معادل ۱۵/۹ و ۱۶/۹ میلی‌متر (به‌ترتیب برای مدل‌های ۱۴ و ۱۵/۶ اینچ) هستند. مدلی از این لپ‌تاپ‌ها که به رنگ خاکستری مزین شده بود برای روزنامه‌نگاران به‌نمایش درآمد است؛ کسانی که شانس دیدن آن را پیدا کرده‌اند، می‌گوید جذابیت خاصی دارد. همچنین مدلی دیگر از این لپ‌تاپ‌ها نیز با رنگ نقره‌ای عرضه می‌شوند. ابعاد کلی این لپ‌تاپ‌ها همان چیزی است که انتظار می‌رفت، بااین‌حال بدنه‌ی آن‌ها استحکام بالایی دارد و حس خوبی به کاربر منتقل می‌کند. 

لپ‌تاپ مجیک‌بوک ۱۴ (Honor MagicBook 14) از باتری بزرگ‌تر ۵۶ وات‌ساعتی بهره می‌گیرد، درحالی که مجیک‌بوک ۱۵/۶ اینچ (Honor MagicBook 15.6) به باتری ۴۲ وات‌ساعتی مجهز شده است. شارژ کردن این لپ‌تاپ‌ها از طریق درگاه Type-C که از پروتکل شارژ سریع USB PD پشتیبانی می‌کند، با توان ۶۵ وات انجام می‌پذیرد. آنر می‌گوید شارژ این لپ‌تاپ‌ها در عرض ۳۰ دقیقه از صفر به ۴۶ درصد می‌رسد. همچنین براساس ادعای این شرکت، مجیک‌بوک‌های جدید با یک‌بار شارژ تا ۹/۵ ساعت ویدئو پخش خواهند کرد.

Huawei Honor MagicBook 14 / هواوی آنر مجیک بوک 14

آنر در لپ‌تاپ‌های جدیدش از پردازنده‌های AMD 3500U و AMD Ryzen 3700U استفاده کرده است. هردوی این پردازنده‌ها مبتنی‌بر معماری ذن پلاس (+Zen) هستند و با اتکا به لیتوگرافی ۱۲ نانومتری تولید شده‌اند. این پردازنده‌های مرکزی دارای واحد پردازش گرافیکی مجتمع هستند که از آن‌ها با نام AMD Vega 8 و AMD Vega 10 یاد می‌شود. کاربر می‌تواند بنا به سلیقه‌ی خود مدل‌های مختلفی را با ۸ یا ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع DDR4 تهیه کند. همچنین این لپ‌تاپ‌ها در مدل‌هایی با ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی سریع از نوع PCIe SSD روانه‌ی بازار می‌شوند.

لپ‌تاپ‌های جدید آنر از لحاظ درگاه‌های ارتباطی نیز محصولاتی عالی به‌شمار می‌آیند و از این حیث می‌توانند کاربر را به‌طور کامل تأمین کنند. این لپ‌تاپ‌ها دو درگاه USB Type-A فول سایز دارند که یکی از آن‌ها USB 2.0 و دیگری USB 3.0 است؛ افزون بر این موارد، درگاه USB Type-C در کنار HDMI فول سایز و جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون، دیگر درگاه‌های مجیک‌بوک‌های جدید را تشکیل می‌دهند. دکمه‌ی پاور لپ‌تاپ‌های جدید سری مجیک‌بوک دارای حسگر اثر انگشت است تا امنیت لپ‌تاپ بالاتر رود. همچنین وب‌کم دستگاه در زیر یکی از کلیدها جای گرفته و در حالت عادی مسیر بینایی آن مسدود شده است.

Huawei Honor MagicBook 14 / هواوی آنر مجیک بوک 14

هیچ‌یک از دو لپ‌تاپ موردبحث برای بازار چین محصولاتی جدید به‌شمار نمی‌آیند؛ درواقع این لپ‌تاپ‌ها چند ماه است که در بازار این کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار دارند. مهم‌ترین خبر امروز این است که لپ‌تاپ‌های مجیک‌بوک ۱۴ و مجیک‌بوک ۱۵/۶ قرار است در بازارهای بریتانیا، آلمان، فرانسه و جمهوری چک نیز در دسترس قرار گیرند. موارد یادشده جزو نخستین بازارهایی هستند که لپ‌تاپ‌های جدید آنر تا آخر ماه مارس پیش‌رو (اسفند ۱۳۹۸ - فروردین ۱۳۹۹) در آن‌ها عرضه خواهند شد.

کاربران می‌توانند مدل پایه‌ی مجیک‌بوک ۱۴ را با قیمت ۶۰۰ یورو تهیه کنند؛ این مدل دارای ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD است و از پردازنده‌ی رایزن 3500U برای پردازش کارهای مختلف استفاده می‌کند. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی دراین‌زمینه دارید؟

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع لپ‌تاپ‌‌های اداری و گیمینگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق لپ‌تاپ‌های ایسوس، لپ‌تاپ‌های ایسر، مک‌بوک‌های اپل، انواع لپ‌تاپ لنوو و محصولات دل و اچ‌پی و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آنر مجیک بوک 14 و مجیک بوک 15.6 برای بازارهای بین‌المللی معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..