تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه جهانی آنر 9X پرو و آنر ویو 30 پرو معرفی شدند

آنر لحظاتی پیش نسخه‌ی جهانی گوشی‌‌های آنر ۹ ایکس پرو و ویو ۳۰ پرو را با سرویس‌های موبایل هواوی (HMS) معرفی کرد.

درست همانند هواوی، آنر نیز تلاش زیادی برای بقا و حل چالش‌های ایجاد شده پس از تحریم‌های ایالات متحده‌ی آمریکا به‌کار گرفته است. در همین راستا آنر نیز لحظاتی پیش از نسخه‌ی جهانی دو گوشی خود با سرویس موبایل هواوی (HMS) رونمایی کرد.

نسخه‌ی جهانی به‌معنای حذف اپلیکیشن‌های پیش‌فرض چینی و تجهیز به (HMS (Huawei Mobile Service است. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، سرویس HMS با هدف جایگزینی با سرویس‌های گوگل توسعه‌ یافته است و هواوی (شرکت مادر آنر) تلاش زیادی برای گسترش آن کرده است.

هواوی آنر 9 ایکس پرو / Huawei Honor 9X Pro

از لحاظ سخت‌افزاری، آنر ویو ۳۰ پرو (Honor View 30 Pro) و آنر ۹ ایکس پرو (honor 9X Pro) دقیقا مشابه نمونه‌های مخصوص بازار چین خود هستند. این موضوع به‌معنای نمایشگر ۶.۵۹ اینچی +FHD، نبود حفره‌ی نمایشگر، دوربین سلفی پاپ‌اپ ۱۶ مگاپیکسلی، پردازنده‌ی کرین ۸۱۰، ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی برای گوشی آنر ۹ ایکس پرو است. همچنین ماژول ۴۸ مگاپیکسلی در پَس لنز واید F1.8 در کنار ترکیب حسگر ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق‌عریض F2.4 و حسگر ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق، وظیفه‌ی ثبت تصاویر را در این گوشی به‌عهده دارند. 

باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپیرساعتی، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و حسگر اثرانگشت کنار گوشی، از دیگر مشخصه‌های میان‌رده‌ی توانمند آنر به‌شمار می‌رود. آنر 9X پرو با قیمت ۲۴۹ یورو و از اواخر ماه آینده میلادی (اواسط فروردین ماه) به فروش خواهد رسید. 

Huawei Honor View30 / هواوی آنر ویو 30

اما در سوی دیگر آنر V30 پرو (با نام جهانی View 30 پرو) نیز از همان نمایشگر ۶.۵۷ اینچی IPS با رزولوشن +FHD بهره می‌برد. در بخش دوربین سلفی، مجموعه‌ی حسگر ۳۲ مگاپیکسلی و لنز عریض F/2.0 و نمونه‌ی ۸ مگاپیکسلی در پَس لنز فوق عریض F/2.2، در حفره‌ای درون نمایشگر قرار گرفته‌اند تا نیاز‌های کاربران را به بهترین شکل ممکن تأمین کنند. 

نکته‌ی جذاب درخصوص آنر ویو ۳۰ پرو، تجهیز آن به پردازنده‌ی توانمند کرین ۹۹۰ 5G است که توان پردازشی بالای به گوشی می‌بخشد. در بهش دوربین اصلی نیز ماژول‌های ۴۰ مگاپیکسلی با لنز F1.6 (به‌ عنوان دوربین اصلی)، ۸ مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو F2.4 (زوم سه برابری) و نمونه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض F2.2 مجموعه‌ی توانمندی را تشکیل داده‌اند. آنر برای تأمین توان مورد نیاز گوشی نیز از باتری حجیم ۴۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره برده است که از شارژ سریع سیمی ۴۰ واتی و بی‌سیم ۲۷ واتی در کنار شارژ معکوس نیز پشتیبانی می‌کند.

۸ گیگابایت حافظه‌‌ی رم در کنار ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و تجهیز به NFC و فرستنده‌ی IR، از دیگر مشخصه‌های پرچم‌دار آنر به‌شمار می‌رود. آنر هنوز قیمت نسخه‌ی جهانی ویو ۳۰ پرو را اعلام نکرده است.

نظر شما در رابطه با گوشی‌های جدید آنر چیست؟ آیا با وجود سرویس‌های موبایل هواوی، ارزش خرید بالایی دارند؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه جهانی آنر 9X پرو و آنر ویو 30 پرو معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..