تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی ویدیویی ال جی G8s تینکیو

آیا ال‌جی G8s تینکیو، با وجود قابلیت و توانایی‌های منحصر به‌فرد، در برابر رقبای توانمند خود در بازار ارزش خرید دارد؟ با زومیت همراه باشید.

ال‌جی G8s تینکیو یکی از توانمندترین محصولات حال‌حاضر غول کره‌ای دنیای فناوری است که به‌‌تازگی وارد بازار کشورمان شده است. ال‌جی گوشی جی ۸ اس را مناسب افرادی توصیف می‌کند که به‌دنبال محصولی با تجربه‌ی کاربری منحصربه‌فرد هستند؛ تجربه‌ای که ظاهرا با جی ۸ اس به‌کمک ثبت سلفی‌‌های بهتر و ضبط ویدئوهای پایدارتر حاصل خواهد شد. G8s زرق‌وبرق رقبای گران‌قیمت خود را ندارد؛ این محصول پرچم‌دار از نمایشگر ۶/۲۱ اینچی OLED با وضوح +FHD، حاشیه‌های نسبتا باریک و بریدگی عریض بهره می‌برد؛ دوربین سه‌گانه‌ی آن عریض‌ترین لنز موجود در بازار موبایل با میدان دید ۱۳۷ درجه‌ای را مقابل خود می‌‌بیند و به لطف تجهیز به اسنپدراگون ۸۵۵ و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم، از یکی از قدرتمندترین سخت‌افزار‌های موجود در دنیای گوشی‌های هوشمند بهره می‌گیرد. قابلیت‌های خاص مانند ایرموشن، Hand ID و تشخیص چهره برخی از مواردی است که G8s را در نوع خود کم‌نظیر می‌کند.

اما با وجود رقبای بسیار توانمندی از برند‌های سامسونگ، هواوی و شیائومی، آیا ال‌جی G8s توانایی عرض اندام دارد و خود را محصولی با ارزش خرید مناسب معرفی می‌کند؟ برای یافتن پاسخ این سؤال، شما را به تماشای بررسی ویدیویی زومیت از ال‌جی G8s دعوت می‌کنیم. 

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

نظر شما در رابطه با ال‌جی G8s چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی ویدیویی ال جی G8s تینکیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..