تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنگ روانی علیه ایران همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حضور حداکثری مردم در راهپیمایی حماسی بیست و دوم بهمن ماه و همچنین مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی باعث شد تا بار دیگر عقده چندین ساله دشمنان دیده شود. عقده‌ای که یکبار با سقوط هواپیما و این‌بارهم با ویروس کرونا سعی در برهم زدن اذهان عمومی نسبت به شرایط فعلی کشور دارند و به اصطلاح از کاه، کوه می‌سازنند.

بیشتر بخوانید: تصاویر تدفین مبتلایان به کرونا در ایران؛ شایعه یا واقعیت؟!

در همین راستا سید مهرداد سید مهدی رئیس خبرگزاری صدا و سیما مطلبی در حساب توییتری خود منتشر کرد و نوشت:

"دوباره می خواهند با شیوه رفتن روی اعصاب مردم و ایجاد وحشت ، امنیت روانی جامعه را بهم بریزند .در این جنگ پیچیده تبلیغاتی ایجاد شوک به جامعه و ایجاد شکاف در اعتماد مردم به نظام ، دستور کار اصلی است. حالا فرقی نمی کند که بنزین باشد یا هواپیمای اوکراینی یا کرونا."

جنگ روانی علیه ایران همچنان ادامه دارد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنگ روانی علیه ایران همچنان ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..